Doorn, 25 november 2020 – Vandaag heeft de WFM Academy onder veel belangstelling online haar deuren geopend. De opleider legt zich volledig toe op kennisdeling op het gebied van personeelsplanning en workforce management. Een vakgebied dat de laatste … Lees verder
Nederland bezuinigt op klantenservice
Volgens The New CX Mandate, een wereldwijd onderzoek onder 1500 senior klantenservicemanagers is Nederland het enige onderzochte Europese land waar de budgetten voor klantenservice het afgelopen jaar afnamen. Onderzoek door Censuswide in opdracht van … Lees verder
Ondernemen is topsport
Er zijn in Nederland ruim 1,5 miljoen ondernemers. Ondernemers creëren groei, banen en welvaart. Hoe ervaren Arnoud Munneke & Arthur Nederlof, oprichters van VANAD Group, het ondernemerschap? Hoe zijn zij 15 jaar geleden begonnen en waar … Lees verder
Groei Freshworks in Nederland zet door in 2020
Freshworks Inc., aanbieder van customer engagement-software, heeft het eerste halfjaar van 2020 haar positie in de Nederlandse markt verder versterkt. De klantenkring groeide met ruim tweehonderd nieuwe klanten, het lokale team in het Utrechtse … Lees verder
Freshworks en TKC digital bieden samen optimale customer engagement
TKC digital, expert op het gebied van kennismanagement, kondigt vandaag een partnership aan met Freshworks, het innovatieve customer engagement softwarebedrijf. Met deze samenwerking bieden Freshworks en TKC digital bedrijven in de Benelux … Lees verder
Freshworks neemt Flint over om intelligente automatisering voor IT-teams te versterken
Freshworks Inc., het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid, heeft de overname van Flint afgerond, een toonaangevend IT-orkestratie- en cloud managementplatform, om de mogelijkheden van Freshservice op het gebied van IT-servicemanagement (ITSM) en … Lees verder
Nederlanders schelden erop los (tegen chatbots)
Volgens onderzoek onder de belangrijkste beslissers bij Europese bedrijven bevat 83% van de klantenservice-interacties via een chatbot, scheldwoorden of een andere vorm van beledigend taalgebruik. Onderzoek door Opinion Matters in opdracht van … Lees verder
Codelogic 8x FD Gazelle op rij
Beverwijk, 3 november 2020 - Ook dit jaar mag Codelogic zich FD Gazelle noemen, voor het 8e jaar op rij. De FD Gazellen awards worden al 17 jaar door Het Financieele Dagblad uitgereikt aan de snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Daniël … Lees verder
De beste klantenservice is geen hogere wiskunde meer
Met de klant in gesprek over je diensten, op een respectvolle en gelijkwaardige manier? Het kan eigenlijk alleen maar als je echt inspeelt op zijn individuele behoeften. Zonder automatisering en AI is dit tegenwoordig bijna niet te doen, laat staan … Lees verder
NewCo Communications signs Long Term Partnership with LEBARA Germany
After an intense selection and auditing process, NewCo Communications is pleased to announce it has been awarded LEBARA Germany’s multilingual customer support business.LEBARA Germany is part of the LEBARA Group, that was founded in 2001, and has … Lees verder