Wil jij aan de slag met in-housing? Ontdek tijdens de online clinic hoe je de digitale marketing organisatie transformeert? Er is een omslag zichtbaar onder adverteerders om hun digitale marketingactiviteiten in-house te brengen. De hedendaagse … Lees verder
Ons belangrijkste kapitaal: human capital
VANAD Engage is partner in customer experience en customer contact. Voor een groot aantal opdrachtgevers zijn wij dé partner voor het uitvoeren én optimaliseren van klantcontact. We doen dit voor meer dan 40 toonaangevende bedrijven in Nederland, … Lees verder
Rijkswaterstaat selecteert oplossing Pegamento Studio diip voor verhogen brugveiligheid
<Den Haag, 13-11-2020>Vrijdag 6 november heeft Rijkswaterstaat Pegamento Studio diip aangewezen als partij met de beste oplossing om door middel van detectie de veiligheid van brugbediening te verhogen. Rijkswaterstaat had eerder dit jaar een … Lees verder
Content Guru gepositioneerd als Challenger in het Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Content Guru, wereldwijd leverancier van contactcenter oplossingen vanuit de cloud, is door Gartner gepositioneerd in het Challenger-Quadrant van het 2020 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS)1. Deze beoordeling door … Lees verder
De nieuwe mogelijkheden van leadgeneratie & social selling via Linkedin
Linkedin heeft de afgelopen tijd veel nieuwe features uitgerold. Hoe zet je deze succesvol in? Ontdek het tijdens de online clinic. Linkedin is tijdens de COVID-19-periode uitgegroeid tot een platform voor klantcontact en leadgeneratie. Met de … Lees verder
Hoe vermijd je een servicenummer vendor lock-in?
Het klinkt zo makkelijk: je hebt eindelijk besloten welk contact center software je gaat gebruiken. De leverancier biedt ook de mogelijkheid om supportnummers te leveren. Daardoor heb je slechts een aanspreekpunt voor al je nummer- en … Lees verder
De consument denkt en koopt digitaal
De piek van het winkelseizoen zal dit jaar eerder beginnen dan de meeste mensen misschien denken. Naast beperkte openingstijden en sociale afstandsmaatregelen, zullen consumenten dit jaar nog meer georganiseerd … Lees verder
White paper “Thuiswerken binnen klantcontact”
Thuiswerken is een niet meer weg te denken ontwikkeling. Door de maatregelen van de overheid tijdens de coronacrisis werden ook contactcenters gedwongen om in versneld tempo thuiswerken mogelijk te maken, voor zover dat nog niet ingeregeld … Lees verder
Hoe organiseer je een excellente dienstverlening in een non-profitorganisatie?
Een duidelijke visie op klantcontact en hoogwaardige dienstverlening gaan hand in hand. Maar hoe ga je hiermee om als publieke dienstverlener? En hoe kun je zowel duurzaam als klantgericht zijn? Jean-Pierre Thomassen en Egbert Jan van Bel nemen je … Lees verder
MS Teams integreren in het Contact Center? Wil je weten hoe?
Microsoft Teams is een succesverhaal: volgens gegevens van het bedrijf maken wereldwijd al meer dan 75 miljoen mensen gebruik van de ‘opvolger’ van Skype for Business. De grote sterkte van Teams: eenvoudige en efficiënte samenwerking tussen de … Lees verder