Binnen VANAD streven wij naar het bieden van meerwaarde voor klanten. Een voorwaarde voor een optimale klantervaring is dat er voldaan wordt aan de klanteisen. Vertrouwen van klanten wordt gewonnen door dienstverlening aan te bieden die … Lees verder
A.I. toepassen binnen marketing? Zo doe je dat!
Artificial Intelligence (AI), Machine learning en Voice herkenning. Iedereen praat erover, maar hoe pas je het toe? Er worden steeds meer tools ontwikkeld waarmee de toepassing van A.I. ook voor non-coders toegankelijk wordt. Ontdek tijdens de … Lees verder
Klantcontact vanuit 1 applicatie
Klantcontact vindt al lang niet alleen meer via telefoon of e-mail plaats, maar ook via social media en chatbots bijvoorbeeld. Daarover sprak Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan op het CustomerFirst Congres. Om uw klantcontact te … Lees verder
Tips om coronaproof de feestdagen te vieren
De leukste tijd van het jaar staat weer voor de deur! Die laat jij toch niet stilletjes voorbij gaan? Hoe organiseer je een gezellige en veilige sinterklaas- of kerstviering in 2020? Bij VANAD vieren wij het Sinterklaasfeest altijd groots op onze … Lees verder
Trends & ontwikkelingen in klantcontact outsourcing
Het derde onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s., gaat over de trends en ontwikkelingen van klantcontact outsourcing in Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen (RTL, BNR, Radio538) … Lees verder
Kijkje in de keuken bij de GGD testlijn: een monsterklus in recordtijd! Wat hebben we geleerd?
In het tweede onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. gaat Roelof Hemmen in gesprek met Koen Spruijt, Manager GGD lijn voor de operatie bij het landelijke coronatest-afsprakennummer. Met een groei naar … Lees verder
2020: Impact Wet Arbeid in Balans (WAB) en Coronacrisis op de Arbeidsmarkt
Tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. gaat Roelof Hemmen in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU en lid Algemeen bestuur van VNO-NCW, de grootste werkgeversorganisatie van … Lees verder
Inspire lanceert het Klantcontact Café
Uitzendspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact, een talkshow voor de klantcontactsector ontwikkeld. Het nieuwe … Lees verder
Het nieuwe werknormaal
Gaan we straks terug naar kantoor of blijven we thuis werken, of wordt het een mix? En hoe zorgt u dan voor een structurele oplossing voor uw contact center? Daarover spraken Patrick Storms, Consultant bij Evolve IP en Bo Struijk, WFM Specialist bij … Lees verder
De hoogtepunten van CFC2020
Op 12 november jl. vond de 2e editie van het CustomerFirst Congres plaats, het event voor pro’s in CX en klantenservicemanagement. Heeft u het gemist, of wilt u nog even nagenieten? Als co-sponsor van dit congres schotelt Evolve IP u graag de … Lees verder