Om voor al onze Duitstalige klantcontacten flexibel en schaalbaar te zijn, hebben wij een vestiging in hartje Essen. In 2015 hebben wij al de stap over de grens gezet met de missie een professioneel … Lees verder
Schrijf je allerbeste teksten tijdens de workshop Klantgericht Content Schrijven
Vinden jouw klanten én medewerkers altijd makkelijk en snel het juiste antwoord op hun vraag? Ze zoeken dit antwoord meestal op verschillende plekken, zoals de website, je kennisbank, maar ook in werkinstructies en de chatbot. Je servicecontent moet … Lees verder
Trends in 2021: meer intelligentie in klantcontact
Begin 2020 zag de wereld er voor organisaties heel anders uit dan nu. De verwachting was toen nog dat innovatieve technologieën, verbeterde personalisatie en nieuwe manieren om gegevens te delen een revolutie teweeg zouden brengen in de manier waarop … Lees verder
Live op 20 januari: Optimalisatie van de backoffice bij NN
NN Zakelijk Schade werkt nu met Verint Work Manager: een planningsoplossing voor de backoffice. Deze tool verzorgt een eerlijke werkverdeling en plant het werk per medewerker in op basis van hun skills en beschikbaarheid. Meld je nu aan voor dit … Lees verder
Update over ePrivacy, AVG & cookies
Als marketeer weet je vast dat er een nieuwe cookiewet aan komt. En dat 3rd party cookies gaan verdwijnen. Maar wat zijn de alternatieven en hoe werken die? En wat is de rol van contextual advertising? Lejo Duivenvoorde geeft je een update tijdens … Lees verder
VANAD Engage in 2021; het jaar van groei
Capelle aan den IJssel, 12 januari – Eind vorig jaar kondigde VANAD Engage haar nieuwe CEO, Lenhard Los, aan. Met zijn komst heeft de ambitie om verder te groeien en om de relatie met onze partner naar een hoger niveau te brengen een nieuwe impuls … Lees verder
1e aflevering van het Klantcontact Café is nu te zien!
De 1e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 10 december j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café of bekijk … Lees verder
19 januari – Online workshop “Omgaan met WFM uitdagingen binnen klantcontact”
Elk contactcenter kent andere uitdagingen rondom klantcontact. Dat is geheel afhankelijk van het product of de dienstverlening die men voert. Maar uiteraard ook van het type klant en medewerker van de organisatie. Een bank met een zeer jonge … Lees verder
Continuum groeit met nieuwe locatie in Eindhoven
Continuum Global Solutions opent begin januari haar nieuwe vestiging in Eindhoven. Deze nieuwe locatie aan het Stadhuisplein biedt onderdak aan klantenservice medewerkers uit Eindhoven en de wijde omgeving die door Continuum ingezet worden om aan de … Lees verder
De trends en ontwikkelingen binnen e-mail marketing (gratis clinic)
De toekomst van E-mail Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet! Wereldwijd zijn er 3,8 miljard (!) gebruikers. Alleen dat is al een reden om volop in te zetten op e-mailmarketing. Daarnaast ligt de gemiddelde conversie vanuit e-mail met … Lees verder