Eerder schreven wij al over de impact van bereikbaarheid, maar een goede klantenservice is meer. Constant optimaal presteren op verschillende kanalen als bedrijf is belangrijk; 73% van de consumenten zegt namelijk van merk of … Lees verder
Gepersonaliseerde service met voicebot Sam van VGZ
Om het innovatievermogen te vergroten heeft zorgverzekeraar VGZ sinds 2012 een innovatieteam tussen IT en de business in gezet. Stefan Visser (data catalyst en innovatiearchitect) en Niels Scheurleer (projectmanager) vertellen over de werkwijze van … Lees verder
In gesprek met Arjan van Hessen over spraaktechnologie.
De eerste van drie blogs over spraaktechnologie, AI en voicebots. In gesprek met dr. Arjan van Hessen, Head of Imagination bij Telecats, sinds ’91 werkzaam op het gebied van Human Language Technology bij Lernout & Hauspie en de Universiteiten van … Lees verder
Voldoet je digitale transformatie aan de noden van de klant?
Het voorbije jaar schakelden vele organisaties een versnelling hoger in hun digitale transformatie. Fysieke klantinteracties staan nog steeds op een laag pitje. Bedrijven communiceren veelal digitaal met de klant. Voor servicebedrijven kan dat een … Lees verder
Extreem weer = topdrukte bij de klantenservice
Zodra het extreme winterweer zich aandient, is het topdrukte bij veel klantenservice afdelingen. Zware sneeuwval, bevroren wegen en temperaturen ver onder nul zorgen nogal eens voor problemen. Hoe zorg je dat jouw klantenservice er niet aan onderdoor … Lees verder
Hoe krijg je mensen in beweging?
"As long as you're moving, it's easier to steer." Zouden al je medewerkers dit credo volgen, dan had je als HR-professional een eenvoudig takenpakket. Want iedereen zou alle mogelijke middelen aangrijpen om ‘in beweging’ te blijven en iedere … Lees verder
Slim en gericht je klantenservice verbeteren met speech analytics
Door de gesprekken die bij jouw klantenservice binnenkomen, heb je een enorme berg aan data. En je weet zéker dat er in die berg waardevolle informatie zit. Maar waar begin je om dat boven water te krijgen? Je bent namelijk wel benieuwd hoe het … Lees verder
Zo bouw je een succesvolle bot & de laatste trends binnen conversational
Het gebruik van chatbots & voice assistants draait steeds meer om het voeren van een dialoog. Een mix van digitale ondersteuning & menselijk contact. Dit is samen te vatten in het woord 'conversational'. Bots zullen meer dan ooit simpele … Lees verder
In gesprek met voice technologie op de KSF Inspiratiedag
Het belang van innovatie en digitalisering is in de coronacrisis nog nooit zo groot geweest. Wat betekent dat voor klantcontact? Hoe kan spraaktechnologie bijdragen aan jouw contactcenter om de optimale CX en EX te bereiken? Ontdek het in onze … Lees verder
2Grips en Freshworks werken samen aan innovatief IT-service management
2Grips, leverancier van service management diensten, heeft Freshservice van Freshworks gekozen als extra service management oplossing in hun portfolio. Het kersverse partnership tussen Freshworks en 2Grips zorgt ervoor dat middelgrote bedrijven in … Lees verder