In oktober jl. is Lenhard Los gestart als nieuwe CEO van VANAD Engage. Ondanks zijn relatief korte tijd bij VANAD blikt hij kort terug op 2020 en vertelt hij wat zijn plannen zijn voor 2021. “Begin 2020 ging de WAB (Wet … Lees verder
Productontwikkeling vanuit insights
Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken. Aan de hand van een aantal concrete use cases van oa. JBL, elho en Gazelle zal Marjolein van Ballegooij aantonen hoe proposities ‘insight-gedreven’ worden … Lees verder
Codelogic neemt Duitse partij over
Beverwijk, 28-12-2020 – Het is bekend dat Codelogic groeit en internationale ambities heeft. Na de overname van een telecompartij eerder dit jaar, is de volgende overname een feit. In het staartje van 2020 neemt Codelogic het bedrijf Enterprise … Lees verder
Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?
Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat een merk ook bijdraagt aan de maatschappij, het milieu en het welzijn. Hoe bouw je een betekenisvol merk op waarbij je duurzaamheid zowel intern als extern communiceert? Ontdek tijdens de clinic bij … Lees verder
Een klantenservice in 5 werkdagen operationeel
Voor een initiatief die in de tijd van COVID-19 een bijdrage levert om de maatschappij te ondersteunen, hebben wij in een record tempo een klantenservice opgezet. Inke Lunenberg, Business manager Sales & Marketing bij VANAD, zegt: “In oktober … Lees verder
Telecats genoemd als exceptioneel leverancier klantcontact oplossingen met kunstmatige intelligentie en spraaktechnologie in het European CX en Voicebots AI report
Dit rapport zet Telecats in de schijnwerpers en is een sterke erkenning voor de lange termijn strategie om te investeren in spraakgestuurde oplossingen met kunstmatige intelligentie voor het optimaliseren van klantcontact. Telecats is sinds 2017 … Lees verder
Is er nog toekomst voor bellen met de klantenservice?
De wereld wordt steeds digitaler. Ook bij de klantenservice is dat goed te merken. Kanalen als mail, social, chat en bots vinden allemaal online plaats. Handig en snel wanneer het gaat om simpele en niet-dringende vragen. Maar zodra het complex of … Lees verder
Opschalen voor de feestdagen
De mooiste en drukste tijd van het jaar is inmiddels in volle gang. Tijdens een gesprek met Colette, operations manager bij VANAD, vraag ik haar hoe er voorbereid wordt op dit drukke seizoen. Waarschijnlijk is de drukte al goed te merken? “Ja … Lees verder
Frost & Sullivan erkent Webhelp als topspeler op het gebied van innovatie en groei in hun 2020 Europese CX Radar.
Het wereldwijd bekende onderzoeks- en adviesbureau Frost & Sullivan heeft Webhelp een hoge ranking toegekend in hun 2020 Frost Radar™- CX Outsourcing. Webhelp is gepositioneerd als een leider op het gebied van groei en innovatie en … Lees verder
Aanbevelingspercentage van 92% – Magic Quadrant Contact Center as a Service
Evolve IP®, wereldwijd bekend om zijn Work Anywhere™ -oplossingen, is door Gartner opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service*. Het omnichannel-aanbod van Evolve IP is 30-40% goedkoper dan vergelijkbare services en scoort … Lees verder