Nieuwe technologie drijft de economie. Het zijn niet de politici of de wetenschappers, maar de ondernemers die hierin het verschil maken. Daarom investeert VANAD Group in een aantal winstgevende en internationaal opererende capaciteits- en … Lees verder
Customer experience sinds de pandemie
Sinds de pandemie is de wereld enorm snel veranderd. Dit betekent dat er binnen CX ook veel is veranderd. Hoe zorg je ervoor dat je je klanten kan leveren wat ze verwachten? Hoe onderscheid je je van de concurrent? En wat zijn de trends in … Lees verder
LIVE in contact met de tafelgasten van het klantcontact Café via de VIP Lounge!
Ná de uitzending van het Klantcontact Café op 29 april a.s. (van 15:00-16:00) kun je LIVE in contact treden met de tafelgasten via de VIP Lounge (van 16:00-17:00). Via dit online event kun je ook netwerken met de andere kijkers van de Talkshow! Voor … Lees verder
Bekendmaking tafelgasten aflevering 29 april a.s.!
ZE ZIJN BEKEND! In onderstaande video vertelt presentator Roelof Hemmen wie de tafelgasten zijn van aankomende uitzending van het Klantcontact Café op donderdag 29 april a.s.! In deze uitzending gaan we het hebben over … Lees verder
29 april 2021: tweede aflevering van het Klantcontact Café!
SAVE THE DATE! De volgende aflevering van het Klantcontact Café is een feit! Dit keer kun je na afloop van de Talkshow live in gesprek met de tafelgasten! Toegang tot deze online VIP Lounge is kosteloos, maar je dient je van … Lees verder
VIDEO: Steven van Belleghem over de Klantcontact Quiz
In deze video legt Steven van Belleghem uit waarom hij ambassadeur is geworden van de Klantcontact Quiz én waarom het voor bedrijven en medewerkers zo goed en leuk is om mee te doen! Wil je meer weten over Steven van Belleghem? Klik … Lees verder
Hoe WFM jouw klantenservice nog efficiënter kan maken
De arbeidsmarkt is momenteel enorm in beweging. Hele bedrijfstakken zijn stil gevallen terwijl andere sectoren juist kampen met onderbezetting. Online werken, veranderde mobiliteit en een omgeslagen perceptie op arbeidsethos en arbeidsproductiviteit … Lees verder
Alles wat je moet weten over UIFN-nummers
In het vorige artikel las je over de belangrijkste voor- en nadelen van 0800-nummes. Er is ook een internationale versie van 0800-nummers, de UIFN-nummers. In dit artikel lees je waarom deze wel en niet handig zijn om voor klantenservice te … Lees verder
Customer Experience Benchmark: hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector?
Wees eens eerlijk: hoe klantgedreven is jouw organisatie? Sluit de customer journey perfect aan op de klantbehoeften? Weet jij eigenlijk wel wat de drijfveren en behoeften van jouw klanten zijn? En zo ja, doe je dat dan beter of minder goed dan … Lees verder
Google Analytics 4 in hoofdlijnen
Sinds kort is het Analytics platform van Google compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard. Wat houdt dit in? Wat zijn de (on)mogelijkheden? Stap je wel of niet over? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder