De 2e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 29 april j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café! Te gast … Lees verder
Steven van Belleghem Ambassadeur van de Klantcontact Quiz!
Expert in customer experience, onderzoeker, marketingprofessor, auteur van (bestselling) boeken, bekende internationale spreker in meer dan 40 landen en ruim 150.000 verkochte boeken: Steven van Belleghem is in een echte autoriteit in de … Lees verder
Customer experience efficiency: stel je de juiste vragen?
De zoektocht naar efficiency in contactcenters gaat terug naar de introductie van CTI (computer telephony integration), uitgevonden door Genesys in de jaren 90. De belofte van CTI was eenvoudig: bied callcentermedewerkers niet alleen een call aan, … Lees verder
Hoe kies je het juiste soort servicenummer?
Het kan lastig zijn om het juiste soort servicenummer voor je klantenservice te bepalen, vooral als je in nieuwe landen van start gaat. Er zijn allerlei opties mogelijk maar de soorten hebben vaak andere namen dan in Nederland, andere prijskaartjes … Lees verder
Zo speel je in op klantbehoeften als de maatschappij continu verandert
Een rooskleurige toekomst voor organisaties is niet vanzelfsprekend. Al helemaal niet wanneer de maatschappij continu verandert. Klantbehoeften veranderen mee, net zoals de klantbeleving van consumenten en burgers. Als organisatie moet je elke dag … Lees verder
Heel anders maar eigenlijk hetzelfde
Het hele bedrijf grotendeels omgooien naar telemarketing werd de redding voor Roscom Promotie. ‘Praktisch ons hele bedrijf draaide om onderscheidende fieldmarketing aan huis, met pop-up stores en mobiele units. Dat ondersteunden we met een kleine … Lees verder
Renée Müller van start als Manager Marketing & Communicatie bij Codelogic
Renée Müller (29) is per 3 mei gestart als Manager Marketing & Communicatie bij Codelogic. Naast Codelogic, zal ze ook verantwoordelijk worden voor de marketingactiviteiten van zusterbedrijven Intovoice en Enterprise Communications … Lees verder
Avaya voegt nieuwe functies toe aan Avaya OneCloud CCaaS
Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, heeft nieuwe functies geïntroduceerd voor Avaya OneCloud CCaaS. Deze functies bieden klanten betere resultaten door voice-, digitale en AI-applicaties met … Lees verder
10 misverstanden over outsourcing
Wel of niet outsourcen, bij veel bedrijven komt deze vraag vroeg of laat voorbij. Welke misverstanden over outsourcing bestaan er en zijn deze terecht? Lees in dit artikel de 10 meest bekende misverstanden over outsourcing en of deze terecht of … Lees verder
Reputatiemanagement: zo pak je dat aan
Het is niet meer voldoende om alleen aan de wet- en regelgeving te voldoen. Tegenwoordig gaat het er vooral om dat je voldoet aan de verwachtingen van de omgeving. Integriteit de heilige graal als het gaat om reputatiemanagement. Tijdens deze … Lees verder