Teams die inefficiënt samenwerken; je maakt ze regelmatig mee. Perfect op elkaar afgestemde teams? Die tref je gelukkig ook regelmatig. Je hoeft maar omhoog te kijken om voorbeelden te vinden. De V-vorm waarin trekvogels vliegen is hét toonbeeld van … Lees verder
Hoe ga je succesvol de grens over met je webshop?
Met je webshop de grens over gaan is booming business. Het internet biedt enorme kansen om internationaal voet aan de grond te krijgen. Het klinkt als een eenvoudige klus; vertaal de webshop naar de taal van het land, besteed wat geld aan online … Lees verder
Ga van digitale marketing naar een digitale business
Op het gebied van digitale marketing zijn B2B organisaties bezig met een inhaalslag ten opzichte van B2C organisaties. Enkel online marketing is niet meer voldoende. Marketeers zullen verder moeten kijken en slim gebruik moeten maken van (klant)data. … Lees verder
Verbetering klantervaring in een post-COVID wereld: één kans voor een goede indruk
Realtime decisioning technologie kan een cruciale rol spelen in het tevreden houden van klanten, het verminderen van klantverloop en het verbeteren van de klantervaring. Dit blijkt uit onderzoek van Pegasystems. Onderzoeksbureau Savanta voerde het … Lees verder
Het kloppend hart; Intergamma
Als je de berichtgeving over de drukte bij bouwmarkten mag geloven, sloeg heel Nederland massaal aan het klussen tijdens de eerste lockdown in maart. Ook bij Gamma en Karwei was het een drukte van jewelste, verteld Francien Folkerts, Manager … Lees verder
Ontwerpen vanuit gedragspsychologie voor maximaal bedrijfsresultaat
Hoe kun je klantgedrag (positief) beïnvloeden en je bedrijfsresultaat maximaliseren? Dit kun je doen door funnels te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Hoe je dit kunt aanpakken leer je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Webinar: Hoe CX-leiders de beste Customer Experience realiseren
26 mei 2021 | 11:00 - 12:00 uur (CET) Registreer vandaag nog voor het gratis Customer Experience webinar. Krijg diverse tips en adviezen voor het optimaliseren van jouw klantcontactcenter en CX . Een sterke CX-strategie is voor elk bedrijf … Lees verder
Sandra van Maarseveen over de invloed van het digitaliseren van klantcontact op medewerkers binnen Eneco
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Sandra van Maarseveen, Manager Customer Care & Operations bij Eneco. In dit interview met Roelof Hemmen vertelt Sandra meer over de impact van het digitaliseren … Lees verder
VIDEO: Martijn Franssen over de reis van KPN naar ‘slimmer klantcontact’
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Martijn Franssen, Director of Digital Transformation bij KPN. In dit interview met Roelof Hemmen legt Martijn uit wat hij bedoeld met de reis van KPN naar ‘slimmer … Lees verder
VIDEO: CX Expert Leslie Cottenjé over de impact van het goed meten van de Customer Experience!
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Leslie Cottenjé, CEO van Hello Customer. Dit bijzondere bedrijf uit België biedt een uniek en complete klantfeedbackplatform. Dit helpt organisaties om de … Lees verder