Capelle aan den IJssel, 15 juni – Eind vorig jaar kondigde VANAD Engage haar nieuwe CEO, Lenhard Los, aan. Met zijn komst heeft de ambitie om verder te groeien en om de relatie met onze partners naar een hoger niveau te brengen een nieuwe impuls … Lees verder
Gezocht: Customer Service medewerker
Wil jij werken voor de klantenservice afdelingen van mooie merken en onze klanten en partners ontzorgen? En spreek je meerdere talen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij Sound of Data zijn we op zoek naar versterking voor onze Customer Service … Lees verder
Wetswijziging opt-in telemarketing: dit zijn de nieuwe regels
Op 1 juli gaat de wetswijziging van de Telecommunicatiewet in. Een belangrijke wet, waarin het een en ander veranderd op het gebied van opt-in bij telemarketing. In dit artikel zet Codelogic de belangrijkste punten op een rijtje. Met de … Lees verder
Klantcontact GGD Utrecht voor, tijdens en na de Pandemie. Future trends & developments.
Samen met Ramond Leenders (Manager Bron Contact Onderzoek, GGD Utrecht) verzorgde Arjan van Hessen (Head of imagination Telecats) tijdens de finale van de CCMA Manager of the year een break-out sessie over Future trends & Developments. … Lees verder
Teamleider in klantcontact
Als teamleider bij VANAD Engage adem jij klantenservice en heb jij een helder beeld van hoe klantenservice er in 2025 uit gaat zien. Daarnaast weet jij de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat. Mitchell, … Lees verder
Customer Experience Benchmark 2021: Infographic laat zien hoe jouw sector scoort op klantgedrevenheid
Nederland ontwikkelt zich positief op het gebied van customer experience. Wel verschilt de ontwikkeling sterk per sector. Dat blijkt uit jarenlang onderzoek van Blauw Research naar de klantgedrevenheid van organisaties onder 11 sectoren in Nederland: … Lees verder
RDW kiest Frontline Solutions als partner voor Genesys Cloud klantcontact oplossing
RDW gaat met het telefonieplatform van het Klant Contact Centrum de cloud in. In een aanbesteding toonde Frontline Solutions aan de beste partij te zijn voor een volledige Contact Center as a service (CCaas-) oplossing en gaat die als partner … Lees verder
Content Guru’s storm®-services geverifieerd als Citrix® Ready
De storm® cloud-communicatie oplossing van Content Guru is geverifieerd om ‘Citrix Digital Workspace Solutions’ te verbeteren. Content Guru, aanbieder van cloud contactcenter en Customer Experience-technologie, bevestigt dat zijn … Lees verder
Content Guru en Wavenet bundelen krachten
Met deze samenwerking helpen ze de klantenservice van DVLA naar de cloud. Europa’s marktleider op het gebied van cloud contactcenter technologie, Content Guru, heeft zijn nieuwe samenwerking aangekondigd met de vooraanstaande Britse … Lees verder
Slimmer outsourcen van klantcontact: smart sourcing
Over het outsourcen van klantcontact is altijd verdeeldheid geweest: moet je dat proces nu wel of niet uitbesteden? En wat is de toegevoegde waarde van het uitbesteden van de klantenservice? Uitbesteden is niet nieuw. Bedrijven besteden al sinds … Lees verder