Het belang van digitalisering is mede door de huidige pandemie nog nooit zo groot geweest. Een passende case: MSD France maakt gebruik van een Telecats voicebot met spraaktechnologie om ervoor te zorgen dat medewerkers van ziekenhuizen en apotheken … Lees verder
Onderzoek door Freshworks: 72% van alle Nederlandse marketing- en salesafdelingen werken langs elkaar heen
Data-silo’s en een gebrek aan onderlinge afstemming zitten een 360-graden klantenoverzicht en uitmuntende klantenservice in de weg Volgens de ‘Mark & Sally’-enquête in opdracht van Freshworks Inc. onder 1.200 sales- en marketingprofessionals, … Lees verder
Avaya brengt Avaya OneCloud CCaaS naar nieuwe markten
Avaya, leider in communicatie en samenwerking, heeft de beschikbaarheid van Avaya OneCloud CCaaS uitgebreid naar veertig landen[1]. Hierdoor beschikken organisaties wereldwijd over digitale mogelijkheden om klanten en medewerkers beter te verbinden … Lees verder
Pandemie leidt tot betere flexibiliteit in contact centers
“Never let a good crisis go to waste” was een gevleugelde uitspraak van een groot Engels politicus. Nu we een jaar in het Covid-tijdperk leven is het tijd om de balans op te maken. Wat voor positieve veranderingen heeft deze crisis teweeg gebracht … Lees verder
Brand- en marketing messages die blijven plakken
De ene boodschap krijgt veel meer bereik, engagement en enthousiaste klanten dan de ander. Hoe kan dit? Hoe breek je door ruis? En hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap zijn doel raakt? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School … Lees verder
We are unstoppable
Samen met onze partners begonnen wij enthousiast aan 2020, waarbij net als voor iedereen, het jaar compleet anders liep dan verwacht. Wat onveranderd is, is dat wij vanuit partnership samen met bedrijven aan een future proof customer service … Lees verder
How to locate Your Recommended Asian Partner
If you're organizing to get married, and you're not sure whether an Asian woman meets your requirements, consider these guidelines to find your ideal spouse. First of all, you have to be ready to change your romance expectations. While White … Lees verder
‘The Nest’ by Webhelp breidt uit naar Europa
Het Customer Experience-programma biedt een laagdrempelige en schaalbare uitbestedingspropositie voor snelgroeiende bedrijven Webhelp, toonaangevende wereldwijde leverancier van customer experience (CX) en bedrijfsoplossingen, heeft de … Lees verder
Weg met alle papieren! Digitalisatie van het recruitment proces.
Bij VANAD zorgen wij dat werken in klantcontact interessant en uitdagend is voor onze medewerkers. Dit doen wij door terugkerend en eenvoudig contact te automatiseren en onze mensen het echte verschil te laten maken. Dit geldt ook voor onze eigen … Lees verder
Nieuw partnerschap INGO en Xenialab met het Nederlandse Sound of Data
Sound of Data brengt lokale ondersteuning en distributiemogelijkheden voor Xenialab's omnichannel XCALLY Motion product naar de Benelux-regio INGO en Xenialab zijn een samenwerking aangegaan met het Nederlandse Sound of Data. Hiermee versterken … Lees verder