Tegenwoordig worden we overspoeld met visuele informatie. Hier liggen dan ook mooie kansen. Audio is het krachtigste instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School verteld Niels de … Lees verder
Bijzonder, Realistisch, Inspirerend en Innovatief… dat is onze Esther
De Ambitious Women’s Club (AWC) reikt jaarlijks een Award uit aan een aanstormend vrouwelijk talent, genaamd de Brii-Award. Het vrouwennetwerk van Klant Contact wil hiermee nieuw talent een podium geven en kansen bieden in de wereld van Klant … Lees verder
The story of Kaspersky – Hoe klantenservice bijdraagt aan online conversie
Meld je aan voor een nieuw on-demand webinar waarin Sound of Data's productmanager Gerard Nijboer in gesprek gaat met Tim de Groot, hoofd E-Commerce Benelux & Nordics bij Kaspersky over hoe klantenservice bijdraagt aan online … Lees verder
Duurzame marketing: hoe pak je dit aan?
Duurzame marketing wordt steeds belangrijker. Maar wat houdt dit in en hoe pak je dit aan? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je succesvol wordt met duurzame marketing. Datum: 21 aprilTijd: 09:30 - 11:00 uur Te … Lees verder
Inspire contracteert nieuwe sponsoren voor de Klantcontact Quiz (2021)
Uitzendspecialist Inspire Group (Inspire) heeft voor haar event de Klantcontact Quiz nieuwe sponsoren gecontracteerd voor het jaar (editie) 2021. Alle sponsoren hebben een duidelijke footprint in de klantcontactsector en gelden als expert … Lees verder
Inspire trotse sponsor van Make A Wish!
Inspire Group (Inspire) gaat met haar event de Klantcontact Quiz het goede doel Make A Wish Nederland sponsoren. Hiermee levert het event niet alleen een bijdrage aan het leuker, slimmer en beter maken van de … Lees verder
Inspire start unieke samenwerking met UWV
Uitzendspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire) is een samenwerking aangegaan met het UWV voor het opleiden en bemiddelen van werkzoekenden richting klantcontactorganisaties in Nederland. Dit programma heet het Inspire … Lees verder
Drie waardevolle tips voor realtime personalisatie in klantinteractie
Het ultieme doel van elke klantinteractie is een optimale ervaring voor de klant. Zo bouw je immers een sterke relatie met hem op. Het kan gaan om zoiets simpels als relevante informatie makkelijk vindbaar maken op de bedrijfswebsite, snel en … Lees verder
Roadmap PGGM voor innovatie en verbetering klantcontact met spraaktechnologie
De pensioenuitvoeringsorganisaties krijgen het de komende jaren extra druk. De ingezette herziening van ons pensioenstelsel zorgt bij hen voor grote veranderingen in processen, systemen, informatie en communicatie. Ondertussen gaat het doorlopend … Lees verder
Creatieve Agile Teams coachen
Steeds meer mensen werken tegenwoordig in zelfsturende creatieve teams. Deze teams ontstaan op een spontane manier. Adrie Dolman neemt je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School mee naar een specifiek deel van zijn recent … Lees verder