De (digitale) wereld verandert continu. Hierdoor zijn er elk jaar andere zaken die van belang zijn om te groeien. Daarnaast zijn er ook een aantal tijdloze factoren, die elk jaar hetzelfde effect hebben. Hoe kan je er voor zorgen dat jouw organisatie … Lees verder
Content Guru komt met update die medewerkers meer mogelijkheden geeft en productiviteit verbetert
Innovator op het gebied van cloudcommunicatietechnologie Content Guru heeft de release aangekondigd van nieuwe updates voor de veelgeprezen contactcenteroplossing storm®, die zorgt voor meer toegankelijkheid, flexibiliteit en … Lees verder
Customer experience: de rol van de agentinterface
Contactcenter medewerkers. Ze zijn het enige menselijke contactpunt dat klanten met een organisatie hebben en hebben dus een grote invloed op de klantervaring. Om een goede customer experience (CX) te bieden, moeten organisaties agents de … Lees verder
Hoe ondersteun je je medewerker in omnichannel klantcontact?
Omnichannel klantcontact, we schreven er al eerder een blog over. Daarin legden we nog eens uit dat ‘omnichannel’ niet alleen betekent dat je meerdere contactkanalen aanbiedt, maar dat je zorgt voor een naadloze integratie tussen de verschillende … Lees verder
Boze klanten aan de telefoon: zo ga je ermee om
Ai! Je pakt de hoorn op en aan de andere kant klinkt geschreeuw. Al snel zit je hartslag op standje hardcore en je adrenalinelevel stijgt hard. Rustig! Boze klanten aan de telefoon zijn geen pretje, maar als je er goed mee om weet te gaan kan het … Lees verder
De succesvolle bouwstenen van B2B marketing
Er is tegenwoordig veel online content en er is overal concurrentie. Er zijn veel nieuwe tools waarbij je jouw doelgroep nog beter kunt bereiken, maar als je de basis niet op orde hebt, dan gaan deze tools ook niet werken voor je. Wat zijn de … Lees verder
De kracht van kennis in het contactcenter (en daarbuiten!)
In een tijd van smartphones en tablets is de verwachting dat informatie altijd gemakkelijk voorhanden is. Toch is dat lang niet altijd het geval voor contactcentermedewerkers. Zij, en andere kenniswerkers, besteden gemiddeld een dag per week aan het … Lees verder
Video killed the radio star… maar brengt klantcontact tot leven!
Het gebruik van video op de werkplek is nog lang geen gemeengoed in contactcenters. Voor werkoverleg tussen collega’s vaak wel, vooral nu veel mensen in ieder geval deels thuiswerken en de behoefte aan visueel contact groter is. Maar voor interacties … Lees verder
Hoe bereid je je klantenservice voor op (telefonische) seizoens-pieken?
November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. Black Friday, Sinterklaas, Kerstmis en Oud & Nieuw, allemaal aanleidingen voor consumenten om flink te shoppen in kort tijdsbestek. En dat merk je ook bij de klantenservice. Alle … Lees verder
Meertalig klantcontact
De Europese consument wordt steeds internationaler. Over de grens winkelen neemt toe aan populariteit. Daarom is er een enorm groeipotentieel voor online retailers wanneer het gaat om sales in het buitenland. Nederland is, met 17 miljoen mensen, voor … Lees verder