Een merk is nooit volledig af. Eens in de zoveel tijd is een merk toe aan een opfrisbeurt oftewel rebranding. Maar hoe begin je hiermee en welke stappen zet je? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School. Datum: 26 … Lees verder
Klantcontact naar een hoger niveau brengen
Consumenten hebben anno 2021 een veelheid aan klantcontactkanalen ter beschikking. Daarmee genereren bedrijven een enorme berg aan data. Toch wordt er met die data vaak weinig tot niets gedaan. Heel vreemd, vindt Lenhard Los, CEO van VANAD Engage. … Lees verder
InMoment Releases European Experience Trends Report 2021 “The New Balance: Physical vs Digital Experiences in Europe”
– InMoment Strategic Insights Team analysed over 1,500 consumer responses to understand perceptions on physical and digital experiences over the past year in Europe. InMoment®, the leading provider of Experience Improvement (XI)™ solutions, has … Lees verder
De waarde van UX meten doe je zo
User Experience (UX) kan jou helpen om waarde toe te voegen voor jouw klanten. Dit kan bijvoorbeeld door klantonderzoeken en goede user flows. Maar hoe meet je de effecten van je werkzaamheden? En hoe neem je stakeholders mee in het belang van … Lees verder
Klantbeleving als onderscheidende factor voor organisaties
Al decennia hebben consumenten op allerlei manier contact met bedrijven, maar de maatstaf van de klant verandert continu. Bij VANAD Engage en Underlined wordt voortdurend getoetst of de gestelde doelstellingen van organisaties nog steeds matchen met … Lees verder
Webinar “Zelfroosteren en Autonomie binnen KCC” – 25 november
De strijd om de klantcontactprofessional is heviger los gebarsten dan ooit te voren. Medewerker tevredenheid is een belangrijke kpi geworden om verloop te reduceren én als gewild werkgever in de arbeidsmarkt bekend te staan. Een van de sleutels tot … Lees verder
Trends & ontwikkelingen in FinTech: KYC is booming
Van 21 t/m 23 september vond het Money 20/20 Europe event in de Amsterdam RAI plaats. Dé FinTech vakbeurs waar bedrijven van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Na een lange periode waarin het niet mogelijk was om elkaar fysiek te zien, was dit één … Lees verder
Til de bereikbaarheid van je klantenservice naar een hoger level
In de digitale wereld van nu waarin grenzen vervagen, is het steeds lastiger om je op productniveau te onderscheiden van anderen. Daarom wordt de klantenservice steeds belangrijker. Daar kun je een wow-experience creëren en verwachtingen … Lees verder
De waarde van jouw klantcontact
Klantcontact verbeteren en optimaliseren is een must voor iedere organisatie om te voldoen aan de steeds veranderende wens en behoefte van je klant. Veel organisaties zien hun klantenservice onterecht als een kostenpost. De kunst is juist om vanuit … Lees verder
Callcenter rapportages: deze KPI’s mogen niet ontbreken [Gids]
Iedereen omver blazen met je callcenter rapportages? Dan ben je hier aan het juiste adres. Met deze gids til je jouw rapportages naar een (nog) hoger niveau. Laten we eerst maar eens beginnen met de basis. Wat zijn callcenter rapportages nu … Lees verder