Fouten maken is menselijk, maar in de wereld van klantcontact zijn ze erg gevaarlijk. Klantcontact is namelijk een essentieel onderdeel van een succesvol bedrijf en negatieve klantervaringen hebben een grote invloed op je succes. We verzamelden 8 … Lees verder
Rabobank valt wederom in de prijzen
Rabobank wint PlanMen WFM Award De Rabobank is dit jaar wederom in de prijzen gevallen bij de PlanMen WFM Awards. De WFM Awards worden jaarlijks uitgereikt aan organisaties en professionals die zich onderscheiden door goed workforce … Lees verder
Hoe start je als zzp’er binnen marketing?
Heb jij de ambitie om te starten als zpp'er of wil je weten wat er überhaupt mogelijk is? Als je als freelance marketeer gaat starten komt er veel op je af. Zo moet je bedenken wat jij je klanten gaat aanbieden, randzaken als verzekering en pensioen … Lees verder
Succesvol omnichannel klantcontact
Contact centers waren in het verleden vooral reactief en vrij beperkt in termen van functionaliteit en beschikbare kanalen voor klanten. Maar dat is niet meer genoeg in een tijd waarin verbonden, omnichannel klantervaringen de ruggengraat vormen van … Lees verder
Meer toegevoegde waarde voor de klanten door klantbeloftes
De Bovag Garantie, de servicebeloften van VW bedrijfswagens, de power promise van Ziggo, de 7 zekerheden van de Jumbo, wie kent ze niet? Jumbo deed, voor en na de introductie van de 7 zekerheden, niks anders in haar dienstverlening. Maar vanaf het … Lees verder
With a little help from my… bot!
Hoe beter de technologie, hoe beter je als contactcentermanager in staat bent om je doelstellingen te bereiken. Hoe groter ook de positieve impact op zowel je medewerker als de klant. Kunstmatige intelligentie (AI) speelt hier een steeds grotere rol … Lees verder
Een betere klantbeleving door design thinking
Design Thinking helpt je op een andere manier naar problemen te kijken. Door sterke empathie voor de eindgebruiker, co-creatie, teamwork en het lef om te durven falen kom je tot nieuwe inzichten en ideeën. Hoe vertaal je die mindset naar de praktijk? … Lees verder
“Predictive dialing mag verboden worden!”
Eerder dit jaar verscheen het boek Bel me wél - Alle bouwstenen voor duurzame en succesvolle telemarketing. In dit boek vind je, naast de vele inzichten, ook de expertvisie van Daniël Cools, medeoprichter, eigenaar en CCO van Codelogic. De … Lees verder
Return on eXperience (ROX) beïnvloedt bedrijfsresultaten
Return on eXperience (ROX) draait om de ervaringen die mensen hebben als ze in contact komen met een bedrijf of merk, en over de meetbare impact hiervan op de bedrijfsresultaten. Over de klantervaring, en over de invloed van medewerkers hierop. Hoe … Lees verder
Marketing accountability: de waarde van het meten van resultaten
Welke marketingresultaten meet jij? Het volgen en presenteren van marketing resultaten is meer dan ooit belangrijk om de toegevoegde waarde van jouw marketingactiviteiten aan te tonen. Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School legt … Lees verder