Naarden, 7 december 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft 3Fiftynine aangesteld als reseller van PureConnect en PureCloud. 3Fiftynine was al sinds 2016 officieel system integration … Lees verder
Go Offshore met klantcontact
Klanten verwachten de beste customer experience. Dag en nacht en via elk kanaal. Dat is wat je klanten wilt bieden. Nogal een uitdaging, ook gezien de krapte in de arbeidsmarkt. Hoe u dit mogelijk maakt en de kosten onder controle houdt? Go … Lees verder
Achter op de fiets bij Tim Coronel
Voor deze editie ging Mark achter op de fiets bij Tim Coronel. Racen is hot op dit moment. In elke sport waar één van “onze” sporters succes behaald, blinken we dan uit als meest fanatieke supporter. Toch is wat er op dit moment gebeurt in de … Lees verder
Gratis clinic: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic van Ralph Poldervaart en Sander van Duijn 'Brand storytelling: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk' op vrijdagochtend 26 januari 2018 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn … Lees verder
Integratie Genesys PureCloud met Amazon Lex voor volgende grote stap in spraakherkenning en customer experience
Naarden — 28 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt de nieuwe integratie aan tussen de cloud customer engagement-oplossing Genesys PureCloud en Amazon Lex … Lees verder
Ga aan de slag met je contentstrategie!
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Content Marketing Canvas Model' op woensdagmiddag 13 december 2017 in Leusden. Het Content Marketing Canvas Model is een gloednieuw content marketing instrument dat een … Lees verder
Gemeente Ede beter bereikbaar met VAMO oplossing Telecats en T-Mobile
De gemeente Ede voert het mobiel-tenzij-principe. Medewerkers werken steeds vaker plaats en tijd onafhankelijk en krijgen daarom een mobiel met abonnement van de gemeente. Telecats en T-Mobile hebben de vaste en mobiele telefonie functioneel met … Lees verder
Hoe retailers customer experiences kunnen moderniseren
Welke moderne klantbelevingen verwachten consumenten tegenwoordig en wat is het verschil tussen app gebruikers en website gebruikers? Retail Customer Experience publiceerde hierover onlangs een artikel. Er is een aantal trends in customer … Lees verder
Clinic: Heineken Biertegoed – de rol van data en analytics
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic 'Heineken Biertegoed - de rol van Data & Analytics' op vrijdagmiddag 26 januari 2018 van 13:00 tot 15:00 uur in Leusden. De clinic wordt gegeven door Marissa van Adrichem (Heineken) … Lees verder
Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan
G4S maakt voor haar onderdelen Cash Solutions en Security Services sinds kort voor het contactcenter, IVR en de kantoortelefonie gebruik van het storm Cloud Contact Center-platform van KPN en haar partner Content Guru. Met deze oplossing kan G4S de … Lees verder