Naarden, 7 november 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat vandaag weten dat bijna 250 bedrijven hun legacy contact center systemen van onder andere Avaya en Cisco in … Lees verder
Lilian van den Oosterkamp beste manager bij CQ-test
Webhelp deed 4 november mee aan de CQ-test, een event waarbij de besten in klantcontact worden gekozen. Lilian van den Oosterkamp, HR Manager, is de winnende manager. Lilian over haar prijs: “ik vond het belangrijk om vanuit HR onze medewerkers … Lees verder
Frontline genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards
Vianen, 6 november 2017 – Frontline, expert op het gebied van innovatief klantcontact, is genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards in de categorie Best Specialized Partner. Op 15 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de … Lees verder
Genesys introduceert Realtime Transparantie voor beter Cloud Management
Naarden, 2 november — Genesys (www.genesys.com, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt van Genesys PureCloud de meest transparante cloud customer engagement oplossing in de markt. Een unieke, … Lees verder
Koos Konijn Foundation mede mogelijk gemaakt door Frontline
Frontline, expert op het gebied van innovatief klantcontact, werkt mee aan het fantastische initiatief bij haar klant Roompot Vakanties: de Koos Konijn Foundation. Gasten van de Koos Konijn Foundation kunnen voor informatie en vragen bellen naar het … Lees verder
Gartner positioneert Content Guru opnieuw als Challenger
Gartner, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is … Lees verder
Codelogic uitgeroepen tot FD Gazelle 2017
Beverwijk, 1 november 2017 - Codelogic, leverancier van softwareoplossingen voor de contactcenterbranche, is wederom gekozen tot FD Gazelle. De award wordt ieder jaar uitgereikt door het Financiële Dagblad (FD). De prijs wordt toegekend aan ruim … Lees verder
Virtual assistent experiences bij Webhelp
Daniëlle Morf (Business Unit Director bij Webhelp) en Richard van Meer (Knowledge Engineer bij Webhelp) vloggen over hun ervaringen met de Virtual Assistent. Bekijk hier de vlog. Meer weten over de dienstverlening van Webhelp, neem contact met … Lees verder
Clinic: Online Programmatic Advertising
Clinic Online Programmatic Advertising Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic van Marcel Udo 'Online Programmatic Advertising'. De clinic vindt plaats op vrijdagmiddag 3 november van 13:00 - 15:00 uur in Leusden. ‘Online … Lees verder
Frontline is FD Gazelle 2017
Vianen, 18 oktober 2017 – Frontline is voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot FD Gazelle 2017. Het bedrijf behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De uitreiking van de award vindt plaats op 16 november in de Deventer … Lees verder