Oktober 2017, GITEX Technology Week, Dubai - CC4Skype, Nederlandse marktleider op het gebied van Contact Center oplossingen voor Skype for Business, heeft tijdens de GITEX Technology Week in Dubai haar e-mailoplossing geïntroduceerd. Net zoals bij … Lees verder
UITNODIGING: Spraaktechnologie en AI succesvol inzetten in uw contact center?
Steeds meer organisaties maken gebruik van een vorm van spraaktechnologie of spraakherkenning. Bent u benieuwd hoe u dit succesvol in uw contact center inzet? Wanneer het op de juiste manier wordt ingezet zijn de resultaten … Lees verder
Lagere werkdruk en minder stress voor uw agents
Overbelasting van agents en minder tevreden klanten zorgen voor stress bij veel klantcontact managers. Het aantal klanten dat contact opneemt is meer dan er werd verwacht. Dit zorgt voor lange wachtrijen en gestreste medewerkers op het contactcenter. … Lees verder
Audiocodes & CC4Skype sluiten testperiode succesvol af
Vianen, 25 september 2017 – CC4Skype maakt vandaag bekend dat de testperiode op de Audiocodes CloudBond 365 oplossing succesvol is afgerond. De combinatie van deze customer contact oplossing en de CloudBond 365 appliance zorgt ervoor dat klanten … Lees verder
Snel (door)schakelen met Skype for Business
Wie contact opneemt met een bedrijf, krijgt allereerst de telefoniste aan de lijn. Een fijn telefonisch ontvangst geeft een goede eerste indruk van een organisatie. Het blijkt echter dat veel bedrijven beter bereikbaar kunnen zijn. Klanten staan lang … Lees verder
Professioneel klantcontact met Skype for Business
In 2017 verloopt klantcontact via talloze kanalen: van telefoon tot Skype en van chat tot e-mail. Via al die ingangen wil een klant dezelfde service ervaren. En nog belangrijker, herkend worden als één persoon. Een uitdaging voor bedrijven. Want hoe … Lees verder
Blog: hoe maak je een personeelsrooster?
Als planner is het altijd weer een uitdaging om het personeelsrooster te maken. In deze blog vind je een aantal praktische tips hoe je dit efficiënt kunt aanvliegen. Eén van de valkuilen bij het maken van het rooster is dat je direct wilt … Lees verder
Nieuwe roostermethodiek
Roosters in Contact Centers, kan het ook anders? Ja! Met de nieuwe roostermethodiek van PlanMen. Elke contactcenterprofessional heeft uitdagingen. Die verschillen per organisatie. De ene heeft een doelstelling om meer verkopen te realiseren. Bij … Lees verder
Vlog: 8 tips om een betere WFM-er/personeelsplanner te worden.
Wij begeleiden en coachen vaak beginnende personeelsplanners in hun vakgebied. Daarom vandaag 8 tips die jullie kunnen toepassen om een betere WFM’er / personeelsplanner te worden. Tips: Tip 1: Zorg ervoor dat je je werk goed kan … Lees verder
Artificial Intelligence bepaalt de Customer Experience strategie van topmerken in de wereld
Een wereldwijd onderzoek, onder meer dan 550 senior executives in 30 landen en regio’s, wijst uit dan 91% van ‘iconische’ bedrijven (met hoogste niveau tevredenheid bij Customer Experience (CX) én hoog niveau merkbekendheid) gebruik maakt van … Lees verder