Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Sharp meets Sinek' door Joris van Zoelen op vrijdagochtend 27 oktober. De clinic duurt van 13:00 tot 15:00 uur en vindt plaats in Leusden. Hoe twee impactvolle visies … Lees verder
Achter op de fiets bij de Kameleon
Voor deze editie ging PlanMen achter op de fiets bij de Schippers van de Kameleon. De zomer is voor veel workforce management professionals een moment van rust en bezinning. Terugkijken en bedenken wat er beter zou kunnen. Uiteraard wordt dit in … Lees verder
Het ontstaan van een nieuwe Taal, door Bots met kunstmatige intelligentie. Wat was hier aan de hand?
Een aantal weken geleden deden AI-onderzoekers van Facebook een aardige ontdekking. Ze hadden m.b.v. Machine Learning (ML) twee verschillende bots gemaakt die moesten leren met elkaar te praten (schriftelijk). In eerste instantie ging dit in het … Lees verder
Vliegensvlug Whatsapp live bij Vliegtickets.nl
Otravo b.v. is marktleider in de (online) verkoop van vliegreizen in de Benelux en Scandinavië. Reizigers kunnen zowel persoonlijk als via self-service vliegreizen naar wereldwijde bestemmingen boeken, zowel online als offline en zowel zakelijk als … Lees verder
Salesforce en Hermes.NET functionaliteiten op één scherm gecombineerd bij Otravo
Bij Dé VakantieDiscounter, onderdeel van het overkoepelende Otravo, worden alle klantcontacten verwerkt in Salesforce. Hoe fijn zou het zijn als je bij het verwerken van deze contacten in Salesforce gebruik kan maken van de vele … Lees verder
Beerwulf implementeert Zendesk CTI
In het voorjaar van 2017 werd Beerwulf gelanceerd, een gebruiksvriendelijk speciaalbierplatform met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment. De start-up verkoopt de verschillende bieren exclusief online en zocht voor de communicatie met … Lees verder
Customer Engagement – Hoe heurt het eigenlijk?’ met Jort Kelder op Engage
Customer Engagement - Hoe heurt het eigenlijk? Met Jort Kelder 26 september 2017, 1931 Congrescentrum, 's-Hertogenbosch Een paar weken geleden hebben we Verint Boulevard bij u aangekondigd als afsluiting op Engage on the Road. Wegens spoed TV … Lees verder
‘DIGITAL MARKETING BELANGRIJKER DAN OOIT’
Zes jaar geleden stapte Linda Hilberdink als Marketing Manager op de sneltrein van Interactive Intelligence. Een jaar geleden werd de overname door Genesys bekend gemaakt. Wat volgde was een turbulent jaar. Voor haar functie, voor het bedrijf, maar … Lees verder
Codelogic klantcase: Steam helpt Soleo groeiambities waar te maken
De techniek van Steam zorgt er bij Soleo voor dat de dienstverlening ook op piekmomenten nooit onder druk komt te staan. Benieuwd naar hoe Codelogic Soleo heeft geholpen in het waar maken van hun groeiambities? Lees hier de klantcase op onze … Lees verder
Whitepaper: De essentie van een klantgerichte strategie
Wat is een strategie? En hoe goed is jouw strategie eigenlijk? Dit whitepaper, geschreven door Sjors van Leeuwen, is het eerste deel in een serie van drie. De whitepapers zijn gebaseerd op het boek ‘Hoe agile is jouw strategie? – Zo kun je snel en … Lees verder