Met trots kondigen we vandaag de volgende Engage on the Road Benelux keynotespreker aan: Maud Martens. Maud is Manager Contact Center and Operations bij OHRA-Delta Lloyd en neemt u op 26 september mee in de initiatieven van OHRA om het klantcontact … Lees verder
Voice activated retail: Wat betekent dat voor jou?
Conversational commerce is een trend in op het gebied van voice activation die snel opkomt. Walmart heeft aangekondigd dat zij samen gaat werken met Google Assistant. Deze samenwerking zorgt ervoor dat klanten via hun Android of Google Home apparaten … Lees verder
PlanMen lanceert Workforce Intelligence
PlanMen lanceert Workforce Intelligence Steeds meer organisaties ondervinden de voordelen van een goede personeelsplanning door Workforce Management. Niet alleen vanwege het verbeterde bedrijfsresultaat, de lagere kosten, maar ook door de toename … Lees verder
Blog: 4 tips over wfm trends uit de USA
Blog: 4 tips over wfm trends uit de USA Amerika wordt wel het land van de ongekende mogelijkheden genoemd. En dat is het ook. Alles is er groter. Dat geldt niet alleen voor de auto’s en gebouwen, maar ook voor het vakgebied van Workforce … Lees verder
PlanMen Workforce Management congres 2017
Meld je vandaag nog aan! Voor professionals die actief zijn binnen de vakgebieden personeelsplanning en Workforce Management. Hét negende PlanMen Workforce Management congres vindt plaats op donderdag 21 september in de Rijtuigenloods, … Lees verder
Blijf bij op het gebied van digital marketing!
Het is belangrijk om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen. Dit staat centraal tijdens de digital marketing opleidingen bij Beeckestijn Business School. In september starten verschillende digital marketing opleidingen. … Lees verder
Persoonlijke contact over meerdere communicatiekanalen!
Consumenten nemen steeds vaker contact op met uw e-commerce organisatie wanneer het hun uitkomt. Bovendien willen ze dit doen via een communicatie kanaal dat ze zelf kiezen. In 2017 neemt 94% van de consumenten contact op via een mobiele telefoon. In … Lees verder
CX bepaalt het merk en niet marketingcampagnes
Gartner publiceert regelmatig over customer experience. Ik denk dat hun artikel over de customer experience in 2020 een van de beste voorspellingen is waar customer service heen gaat; het wordt een multidisciplinaire bedrijfsactiviteit die werkelijk … Lees verder
Clinic: Klanten winnen met account based marketing
Beeckestijn nodigt je graag uit voor de gratis clinic ‘Klanten Winnen met Account Based Marketing’ door Reinier Willems op vrijdagmiddag 29 september 2017 van 13.00- 15.00 uur in Leusden. Veel bedrijven zijn voor een groot deel van hun resultaten … Lees verder
Kennisevent ‘Transitie naar de Cloud’ met experts van Microsoft, Randstad, Engie en meer
Neem op woensdag 11 oktober deel aan een uniek kennisevent met als thema ‘Transitie naar de Cloud’. Experts van Microsoft, Randstad, Engie, Uw Huismeester, UK Power Networks, Planmen en De Klantenservicefederatie delen, onder leiding van … Lees verder