Bereikbaarheid en klantvriendelijkheid van een organisatie wordt niet alleen bepaald door een goed georganiseerd Klant Contact Center (KCC). Als klanten worden doorverbonden naar de backoffice, dan zijn ook medewerkers daar mede verantwoordelijk … Lees verder
AXA case study: Inzicht creëren en zaken veranderen door het gedrag van klanten te begrijpen
In deze breakout-sessie op Engage, hoort u hoe AXA Insurance UK, een van de grootste verzekeraars in het Verenigd Koninkrijk, de klanttevredenheid vergroot, service efficiëntie optimaliseert en strategische toegevoegde waarde creëert met Verint … Lees verder
12 oktober: KSF Expertsessie ‘Service Excellence’
Donderdag 12 oktober organiseert de Klantenservice Federatie (KSF) op locatie van VANAD Group in Capelle aan den IJssel een Expertsessie. Tijdens deze interactieve sessie staat 'Service Excellence' centraal. Wij gaan met elkaar in gesprek over hoe je … Lees verder
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
De mens is de rode draad in Anne’s leven: waarom doen mensen wat ze doen en wat maakt mensen gelukkig? Anne is al ruim tien jaar bij VANAD Group werkzaam en heeft zich heeft ontwikkeld van agent naar coaching star naar recruiter. Van recruiter … Lees verder
Hoe maakt Noordhoff de overstap van traditionele uitgeverij naar een bedrijf dat digitale leeroplossingen maakt?
Leren doe je je hele leven lang. Leven in een digitale kennismaatschappij betekent dat we ons hele leven leren. Daarom is Noordhoff Uitgevers er voor iedereen die leert en voor iedereen die anderen helpt leren. Hoe maak je de overstap van een … Lees verder
Hoe krijgt een medewerker meer invloed op het rooster en blijft toch flexibel inzetbaar bij Nationale Nederlanden
Hoe vergroot je de invloed van een medewerker op zijn rooster en zorg je dat de bezetting toch voldoende wordt afgestemd op de behoeften van de klant? Hoe verhoog je hierdoor de medewerkertevredenheid in een klantcontactcenter? Als WFM-er bij … Lees verder
Employee Engagement – het dream team van Callexcell
In deze digitale tijd, richten veel bedrijven zich steeds meer op innovatie, artificiële intelligentie en digitalisering. Toch is het belangrijk om er rekening mee te houden dat naast de technologische evolutie, mensen de belangrijkste troef van een … Lees verder
Een online community: terug naar relevantie en invloed – de lessen en successen bij CNV
Het leden aantal loopt terug voor vakbonden in Nederland. Daarmee rijst de vraag: hoe worden we en blijven we relevant voor werkend Nederland. Hoog tijd voor een nieuwe aanpak. Met de introductie van een online CNV community, gebruikmakend van de … Lees verder
Clinic: van Marketing Automation naar Smart Marketing
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Van Marketing Automation naar Smart Marketing' op vrijdagochtend 6 oktober 2017 van 09.30 - 11.30 uur in Leusden. Meld je gratis aan! Marketing Automation Marketing is nooit … Lees verder
Verbetering klantreis door context routering
Klantcontacten worden steeds vaker online afgehandeld. Toch is een live medewerker waardevoller bij complexe vragen en bestellingen. Als een klant er dus online niet uitkomt, moet je van kanaal kunnen wisselen naar een live medewerker. Zo’n … Lees verder