ITCall is een jong bedrijf met jonge werknemers. Dat voornamelijk werkt voor de callcenterbranche. Door de snelle groei zijn we op zoek naar junior-medior web-developers. Komt je net van het HBO en heb je nog niet veel ervaring, dan is dit geen … Lees verder
Hoe krijgt Heineken de consumenten van de bank naar de bar?
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic "Heineken Biertegoed - de rol van data en analytics" op vrijdag 26 januari 2018 van 13:00-15:00 uur in Leusden. Meld je gratis aan! Met bytes van bank naar bar Hoe krijg je consumenten … Lees verder
DMG benoemt Content Guru wederom als toonaangevend cloud contactcenter-leverancier
Content Guru is in het DMG Consulting ‘Cloud-Based Contact Center Infrastructure Market Report 2017-2018’ voor de derde maal achtereen benoemd als één van de aanbevolen en grootste leveranciers van cloudgebaseerde contactcenter-oplossingen. Lees … Lees verder
Webhelp wederom hoofdsponsor van Challenge Mont Ventoux
Webhelp Nederland sponsort al een aantal jaren het goede doel Join4Energy, aangezien sport en samenleving bij Webhelp hoog in het vaandel staan. Daarom doen ook in 2018 medewerkers van Webhelp mee aan de Challenge Mont Ventoux, georganiseerd door de … Lees verder
Micromomenten vormen de customer journey
Aan het woord in deze blog: Thomas Blankvoort, Director Business Development bij Webhelp en tevens General Manager van Xtrasource en Netino. Hij verwoordt de kijk van Webhelp op wat 2018 gaat brengen. “Ik ben van mening dat wij ons in Nederland … Lees verder
Customer Care in Suriname is gewoon geworden
Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden toen ik in 2004 voor het eerst landde in Suriname. Niet voor werk zoals al die keren daarna, maar voor een vakantie van een land dat ik nauwelijks kende. De mensen, de cultuur en de Nederlandse taal zo ver van … Lees verder
Met storm werkt Feenstra gericht aan een optimale klantbeleving
Feenstra N.V. heeft onlangs gekozen voor het storm-platform van KPN en haar partner Content Guru om het gehele contactcenter te vervangen. Feenstra heeft als doel om het beste servicebedrijf te blijven, een uitstekende klantbeleving te kunnen bieden … Lees verder
Spraaktechnologie krijgt belangrijke rol in customer service KPN
KPN gebruikt OVSH spraaktechnologie van Telecats voor routering klantcontact maar beschouwt OVSH als het vertrekpunt voor allerlei slimme oplossingen De interactie tussen klanten en bedrijven wordt steeds meer ‘digitaal’. KPN zet bij deze … Lees verder
Beleefd zijn tegen je spraakassistent. Een Kerstgedachte van Arjan van Hessen.
Het is bijna weer Kerstmis: een periode voor bezinning, gezellig met z’n allen voor de openhaard met warme wijn en veel zoetigheid. En als het goed is, is iedereen aardig tegen elkaar (dat is tenminste de verwachting). Maar hoe praten wij met … Lees verder
Genesys Benelux deelt prijzen uit aan klanten
Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens de netwerkbijeenkomst Genesys Benelux United op 7 december in de Schiecentrale drie projecten beloond met een award. De projecten die in de … Lees verder