Vianen, 21 maart 2017 - Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft Frontline benoemd tot Gold Partner binnen het Genesys-partnerprogramma. Deze hoogst haalbare status werd op 13 maart met de … Lees verder
Gratis clinic: How to link your purpose to your content
Graag nodigt Beeckestijn Business School je uit voor de clinic How to link your purpose to your content door Fleur Willemijn van Beinum op woensdagmiddag 4 april van 13:00 tot 15:00 uur in Leusden. Content strategie Hoe vertel je je verhaal, show … Lees verder
Genesys pakt uit op Multichannel 2018
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact … Lees verder
Genesys integreert met Salesforce voor omnichannel routering
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, laat weten dat de omnichannel routing engine nu geïntegreerd is met Salesforce Service Cloud Lightning voor geavanceerde customer … Lees verder
Engage keynote Peter Hinssen:The Day After Tomorrow | Engage on the Road Benelux | 29 mei 2018
Keynote Peter Hinssen: The Day after Tomorrow Op 29 mei komen Verint klanten en relaties bijeen tijdens Engage on the Road Benelux om al hun kennis en ervaring te delen en te ontdekken hoe zij het maximale uit hun Verint oplossingen kunnen halen. In … Lees verder
Genesys komt met samengevoegde Customer Experience Marketplace voor alle klanten
Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen start met een samengevoegde Marktplaats, de AppFoundry, met alle integraties voor het hele Genesys portfolio, inclusief de platforms … Lees verder
Chatbots en AI in klantcontact
Chatbots worden in klantcontact al veelvuldig ingezet, waarbij de robot probeert je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Toch leidt dit nog wel eens tot frustraties omdat de chatbot je toch niet helemaal begrijpt. De meeste chatbots van nu … Lees verder
Welke 4 trends maken klantcontact voorspellen mogelijk?
Kunnen voorspellen waarom uw klant u juist op dat moment belt, wie wil dat niet? Het lijkt misschien een verre stip op de horizon maar ondertussen komt dit steeds dichterbij. Een dergelijke stap wordt niet zomaar gezet, daar is belangrijke nieuwe -en … Lees verder
Hoe scoor je een 9+ in klanttevredenheid?
24 uur per dag, 7 dagen per week staat het frontoffice in Den Haag klaar om vragen uit alle windstreken te beantwoorden. In vier talen. De afgelopen jaren heeft het Ministerie van Buitenlandse Zaken sterk geïnvesteerd in de vernieuwing van … Lees verder
Vlog: centraal of decentraal plannen?
Wie maakt bij jullie in de organisatie het rooster? Is dat iemand binnen het team die dat erbij doet? Of hebben jullie een officiële planner die dit voor meerdere teams tegelijk doet? En zit die planner dan op locatie of op een centraal … Lees verder