De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij) hebben gekozen voor het cloud communicatieplatform PureCloud van Genesys (www.genesys.com), wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer … Lees verder
JobFIXers kiest PureCloud voor contact met uitzendmedewerkers en opdrachtgevers
JobFIXers, het nieuwe uitzend-selectiebedrijf van Philip Cracco en Lieven Bonamie, heeft gekozen voor PureCloud van Genesys als communicatieplatform aansluitend op hun eigen informatiesysteem dat nog steeds wordt doorontwikkeld. Beide organisaties … Lees verder
Gratis clinic: De klantgerichte cultuur
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic van Egbert Jan van Bel & Gerrit Piksen ‘De klantgerichte cultuur: verschil tussen winst en verlies’ op vrijdag 1 juni 2018 van 09.30 - 11.30 uur bij ons op locatie in Leusden. De lat … Lees verder
Drukwerkdeal: Customer Service 2.0
Drukwerkdeal is in 2005 ontstaan als afstudeerproject. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf een gigantische groei doorgemaakt. Niet alleen business to business eindgebruikers, maar ook resellers en zelfs consumenten weten Drukwerkdeal steeds vaker … Lees verder
Sanoma optimaliseert match medewerker en klant door intelligente routering op basis van data intelligence en machine learning
Sanoma heeft als ambitie de grootste uitgever van Nederland te blijven. Bij Sanoma is de afdeling Customer & Campaign Cervices (CCS) verantwoordelijk voor serviceverlening en verkoop. Het CCS bedient de abonnees, maar verricht ook werk voor ook … Lees verder
Pegamento Apptime nu ook voor Genesys PureCloud
Naarden, 8 mei 2018 – Medewerkers van organisaties die PureCloud van Genesys gebruiken kunnen nu eenvoudig integreren met Apptime van Pegamento. Daartoe hebben ontwikkelaar Pegamento en Genesys, wereldleider in omnichannel customer experience en … Lees verder
Volledig spraakgestuurde chatbots, klantvriendelijk of toekomstpraat?
Een blog van dr. Arjan van Hessen over gesproken en geschreven chatbots. Als je spraakherkenning bij klantcontact inzet voor het identificeren van de klant en classificeren van de vraag dan kun je een chatbot met spraakherkenning toch ook inzetten … Lees verder
Samen GOUD voor de klant! KPN en TELECATS winnen Customerfirst Partnership AWARD 2018
Eind april zijn in het Beatrix Theater in Utrecht de CustomerFirst Awards uitgereikt, de Oscars voor klantcontact bedrijven. Telecats heeft samen met KPN de Partnership Award gewonnen. De customer service afdeling van KPN is het aanspreekpunt voor … Lees verder
Gemeente Ede staat bekend als innovatief dienstverlener aan de burger – in gesprek met Harry Jacobs
Gemeente Ede innovatief dienstverlener Het klantcontactcentrum van de gemeente gaat verder dan sec beantwoording van vragen, wil vooral waarde toevoegen aan elk contact. Volgens Harry Jacobs, ruim zes jaar verantwoordelijk voor het KCC, zijn de … Lees verder
G-Summit Amsterdam opent registratie
Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft deze week de registratie geopend voor G-Summit Amsterdam op 23 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. G-Summit Amsterdam is het grootste … Lees verder