Webhelp gaat per februari 2019 alle publieksvoorlichting vanuit de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) uitvoeren. DPC heeft middels een aanbesteding bewust gekozen voor een innovatieve partner met ruime ervaring in de dienstverlening voor de … Lees verder
Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat?
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit op vrijdag 7 september 2018 van 13.00 - 15.00 uur voor de clinic ‘Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat?’ door Laurens Hoekstra & Erik Voskuijl bij Beeckestijn op locatie in Leusden. Praktische … Lees verder
Gratis clinic: Web 5.0 en het effect op de Online Marketingmix 2020
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit op vrijdag 31 augustus 2018 voor de clinic ‘Web 5.0 en het effect op de Online Marketingmix 2020' door Patrick Petersen van 13:00 – 15:00 uur in Leusden. De opkomst van de 5.0 digital marketing … Lees verder
Beeckestijn kennispartner Customer Experience in 1 Day
Ook tijdens Customer Experience in Day 2018 is Beeckestijn Business School weer van de partij als kennispartner! Tijdens de tiende editie van dit event dat plaatsvindt op 27 september 2018 in 't Spant in Bussum, kom je alles te weten over de … Lees verder
Koramic2Engage kiest Frontline voor afhandelen klantinteracties
Koramic2Engage is een samenwerking aangegaan met Frontline om hun klanten een optimale ervaring te laten beleven. Met het flexibele PureConnect klantcontact platform van Genesys is de organisatie klaar voor de toekomst. Koramic2Engage, waar onder … Lees verder
Consul of Belgium visits NewCo offices in Barcelona
On Tuesday 10th of July, we had the honour to welcome the Belgian Consul in Barcelona, Didier Verwaerde, at our offices in Barcelona. Since NewCo started its operations in Barcelona in 2015, it has rapidly become a reference as key employer for … Lees verder
Whitepaper Content Guru: Wendbaar klantcontact met applicatie-integratie
Voor veel organisaties is het realiseren van wendbaarheid een enorme worsteling. Een groot deel van die worsteling gaat over de wisselwerking tussen IT en de business. Die wisselwerking komt met name aan de ‘voorkant’ van organisaties tot … Lees verder
Achter op de fiets bij Frans Duijts
Deze maand zit Mark achter op de fiets bij Frans Duijts De schijf van zes is voor planningsprofessionals het fundament voor personeelsplanning. Nieuwsgierig als ik ben, reis ik voor de rubriek “Achter op de fiets bij…..” stad en land af. Ik … Lees verder
Whitepaper: 3 stappen om digitaal te innoveren
Kun je het je veroorloven om niet digitaal te innoveren? Misschien wel. Wellicht kun je voorlopig nog teren op je successen uit het verleden en ontbreekt daardoor de noodzaak voor verandering. Maar realiseer je wel dat ook jouw klanten op zoek zijn … Lees verder
KLANTCASE Het 24/7 BZ Contactcenter: wereldwijd dichtbij
“Waar mensen ook vandaan komen of welke culturele achtergrond ze ook hebben, mensen worden graag snel en goed geholpen.” Begin 2016 is het 24/7 BZ Contactcenter opgericht. Voor die tijd konden klanten op een ambassade terecht. Met een centraal … Lees verder