In onze maandelijkse podcastreeks Hey Customer! staan we al enkele jaren stil bij de journey die jouw klanten afleggen naar en met jouw onderneming. Want hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? En hoe richt je een optimale klantenservice in? Dit jaar is Hey Customer! in een (strakker) jasje gestoken met een splinternieuwe redactionele formule genaamd de Business Case. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door een nieuwe ondernemersuitdaging.
Ja, je klanten zijn wellicht een van je belangrijkste onderdelen van je onderneming. Hen verbinden aan je organisatie én hen blijven boeien is dan ook enorm belangrijk. Maar hoe ver gaat jouw bedrijf voor haar klanten? Het vraagt veel van merken en bedrijven om de klant optimaal te bedienen.
Iedere podcastuitzending een nieuwe Business Case
In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van verhalen van organisaties en merken die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de fouten.
Tegen welke ondernemersuitdagingen loop jij aan?
Of je nou worstelt met het opzetten van een goede klantenservice strategie, het misschien spannend vindt om je klantcontact uit te besteden óf dat je graag je het contact met je klanten waardevoller wilt maken; deze en meer uitdagingen bespreken we graag uitgebreid in Hey Customer! Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.
Luister hier de meest recente podcastuitzending van Hey Customer!
Herkenbare verhalen met pragmatische tips
Wij weten als geen ander hoe druk je bent, en kunnen je om die reden sowieso één garantie bieden: na het luisteren van Hey Customer! kan ook jij DIRECT aan de slag met jouw uitdagingen. Iedere aflevering krijg je kant-en-klare tips, tricks en handvatten zodat je de nodige stappen kunt zetten met jouw onderneming. Zo pragmatisch zijn we wel.
Over Hey Customer!
In 2022 is Hey Customer! in het leven geroepen door DIRECT Klantcontact én De Radiofabriek om het ondernemers, met een sterke focus op hun klanten, makkelijk(er) te maken. Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 uur tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).
> Luister alle podcastafleveringen van Hey Customer! terug
Over New Business Radio
New Business Radio is dé zakenzender van Nederland! Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, non stop muziek voor op het werk en doet verslag van bijzonder ondernemerschap. Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Van hippe start up tot ijzersterke multinational, iedereen praat mee op New Business Radio.