RDW gaat met het telefonieplatform van het Klant Contact Centrum de cloud in. In een aanbesteding toonde Frontline Solutions aan de beste partij te zijn voor een volledige Contact Center as a service (CCaas-) oplossing en gaat die als partner … Lees verder
Content Guru’s storm®-services geverifieerd als Citrix® Ready
De storm® cloud-communicatie oplossing van Content Guru is geverifieerd om ‘Citrix Digital Workspace Solutions’ te verbeteren. Content Guru, aanbieder van cloud contactcenter en Customer Experience-technologie, bevestigt dat zijn … Lees verder
Content Guru en Wavenet bundelen krachten
Met deze samenwerking helpen ze de klantenservice van DVLA naar de cloud. Europa’s marktleider op het gebied van cloud contactcenter technologie, Content Guru, heeft zijn nieuwe samenwerking aangekondigd met de vooraanstaande Britse … Lees verder
Slimmer outsourcen van klantcontact: smart sourcing
Over het outsourcen van klantcontact is altijd verdeeldheid geweest: moet je dat proces nu wel of niet uitbesteden? En wat is de toegevoegde waarde van het uitbesteden van de klantenservice? Uitbesteden is niet nieuw. Bedrijven besteden al sinds … Lees verder
Skills for life
Teams die inefficiënt samenwerken; je maakt ze regelmatig mee. Perfect op elkaar afgestemde teams? Die tref je gelukkig ook regelmatig. Je hoeft maar omhoog te kijken om voorbeelden te vinden. De V-vorm waarin trekvogels vliegen is hét toonbeeld van … Lees verder
Hoe ga je succesvol de grens over met je webshop?
Met je webshop de grens over gaan is booming business. Het internet biedt enorme kansen om internationaal voet aan de grond te krijgen. Het klinkt als een eenvoudige klus; vertaal de webshop naar de taal van het land, besteed wat geld aan online … Lees verder
Ga van digitale marketing naar een digitale business
Op het gebied van digitale marketing zijn B2B organisaties bezig met een inhaalslag ten opzichte van B2C organisaties. Enkel online marketing is niet meer voldoende. Marketeers zullen verder moeten kijken en slim gebruik moeten maken van (klant)data. … Lees verder
Verbetering klantervaring in een post-COVID wereld: één kans voor een goede indruk
Realtime decisioning technologie kan een cruciale rol spelen in het tevreden houden van klanten, het verminderen van klantverloop en het verbeteren van de klantervaring. Dit blijkt uit onderzoek van Pegasystems. Onderzoeksbureau Savanta voerde het … Lees verder
Het kloppend hart; Intergamma
Als je de berichtgeving over de drukte bij bouwmarkten mag geloven, sloeg heel Nederland massaal aan het klussen tijdens de eerste lockdown in maart. Ook bij Gamma en Karwei was het een drukte van jewelste, verteld Francien Folkerts, Manager … Lees verder
Ontwerpen vanuit gedragspsychologie voor maximaal bedrijfsresultaat
Hoe kun je klantgedrag (positief) beïnvloeden en je bedrijfsresultaat maximaliseren? Dit kun je doen door funnels te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Hoe je dit kunt aanpakken leer je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder