Kennisevent Klantcontact 2025: The Future of CX is Now! Meld je hier aan! 9 oktober 2025, 11.00 - 17.00 Beekse Bergen, Hilvarenbeek Tijdens het Kennisevent Klantcontact 2025, hét event van Content Guru in de Benelux, gaan wij je meenemen op … Lees verder
Wat AI écht betekent voor klantenservice
In 2023 schreven we een blog over de voor- en nadelen van AI in klantenservice. Toen was AI voor veel organisaties nog een spannend experiment. Chatbots waren in opmars, maar bleken vaak frustrerend in gebruik. De beloftes waren groots, de resultaten … Lees verder
Wanneer is het AI? En wanneer is het gewoon slim programmeren?
Ik had laatst een gesprek met een collega van de afdeling marketing over welke toepassingen nu écht gekwalificeerd kunnen worden als Artificial Intelligence of Machine Learning, en wanneer het eigenlijk gewoon gaat over slim programmeren. Het gesprek … Lees verder
De data zit al in je klantgesprekken. Maar luister jij écht?
In een wereld waarin klantcontact steeds complexer en veelzijdiger wordt, is het niet langer voldoende om alleen bereikbaar te zijn. Organisaties die écht het verschil willen maken, kijken verder dan de initiële interactie. Ze benutten de rijkdom aan … Lees verder
In 7 stappen naar CX excellence
Klanttevredenheid is een essentieel onderdeel van zakelijk succes, zo simpel is het. Zoals McKinsey & Company het formuleerde: Een superieure klantervaring (CX) is simpelweg geen luxe meer – het is pure noodzaak1). ‘CX Excellence’ – het … Lees verder
Welke data geef je aan je AI? Kwaliteit bepaalt het resultaat
Welke data geef je aan je AI? Kwaliteit bepaalt het resultaat AI draait om data, het is de basis waarop systemen leren en presteren. Maar niet alle data is even bruikbaar. Geordende, schone data leidt tot waardevolle inzichten; rommelige data … Lees verder
Bouw je perfecte platform met handige integraties en add-ons
Cloud klantcontact is de standaard geworden. Het maakt slimme contactcenteroplossingen snel en gemakkelijk beschikbaar voor organisaties van elke grootte. Maar soms voldoet een off-the-shelf platform niet aan alle eisen van het … Lees verder
Waarom bellen en SMS nog altijd werkt in TV-shows
In een tijdperk waarin digitale innovatie de boventoon voert, zou je verwachten dat traditionele communicatiemiddelen als bellen en sms’en zijn ingehaald door apps en QR-codes. Toch blijkt het tegenovergestelde waar in de wereld van … Lees verder
Happy team, happy klant: 7 WEM-trends op een rijtje
Onze manier van werken verandert en dat merk je ook in het contactcenter. Technologie speelt een steeds grotere rol, medewerkers stellen andere eisen aan hun werk, en als organisatie moet je flexibel inspelen op nieuwe verwachtingen van klanten én … Lees verder
De klantenservice van de toekomst: Proactief én gedreven door tevreden medewerkers
De klantenservice van de toekomst: Proactief én gedreven door tevreden medewerkers De klantenservice van morgen staat op het punt om een nieuwe fase in te gaan. Twee kernbegrippen vormen hierbij de ruggengraat: proactieve oplossingen en … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 163
- Volgende »