26 mei 2021 | 11:00 - 12:00 uur (CET) Registreer vandaag nog voor het gratis Customer Experience webinar. Krijg diverse tips en adviezen voor het optimaliseren van jouw klantcontactcenter en CX . Een sterke CX-strategie is voor elk bedrijf … Lees verder
Sandra van Maarseveen over de invloed van het digitaliseren van klantcontact op medewerkers binnen Eneco
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Sandra van Maarseveen, Manager Customer Care & Operations bij Eneco. In dit interview met Roelof Hemmen vertelt Sandra meer over de impact van het digitaliseren … Lees verder
VIDEO: Martijn Franssen over de reis van KPN naar ‘slimmer klantcontact’
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Martijn Franssen, Director of Digital Transformation bij KPN. In dit interview met Roelof Hemmen legt Martijn uit wat hij bedoeld met de reis van KPN naar ‘slimmer … Lees verder
VIDEO: CX Expert Leslie Cottenjé over de impact van het goed meten van de Customer Experience!
Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Leslie Cottenjé, CEO van Hello Customer. Dit bijzondere bedrijf uit België biedt een uniek en complete klantfeedbackplatform. Dit helpt organisaties om de … Lees verder
2e aflevering van het Klantcontact Café is nu te zien!
De 2e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 29 april j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café! Te gast … Lees verder
Steven van Belleghem Ambassadeur van de Klantcontact Quiz!
Expert in customer experience, onderzoeker, marketingprofessor, auteur van (bestselling) boeken, bekende internationale spreker in meer dan 40 landen en ruim 150.000 verkochte boeken: Steven van Belleghem is in een echte autoriteit in de … Lees verder
Customer experience efficiency: stel je de juiste vragen?
De zoektocht naar efficiency in contactcenters gaat terug naar de introductie van CTI (computer telephony integration), uitgevonden door Genesys in de jaren 90. De belofte van CTI was eenvoudig: bied callcentermedewerkers niet alleen een call aan, … Lees verder
Hoe kies je het juiste soort servicenummer?
Het kan lastig zijn om het juiste soort servicenummer voor je klantenservice te bepalen, vooral als je in nieuwe landen van start gaat. Er zijn allerlei opties mogelijk maar de soorten hebben vaak andere namen dan in Nederland, andere prijskaartjes … Lees verder
Zo speel je in op klantbehoeften als de maatschappij continu verandert
Een rooskleurige toekomst voor organisaties is niet vanzelfsprekend. Al helemaal niet wanneer de maatschappij continu verandert. Klantbehoeften veranderen mee, net zoals de klantbeleving van consumenten en burgers. Als organisatie moet je elke dag … Lees verder
Heel anders maar eigenlijk hetzelfde
Het hele bedrijf grotendeels omgooien naar telemarketing werd de redding voor Roscom Promotie. ‘Praktisch ons hele bedrijf draaide om onderscheidende fieldmarketing aan huis, met pop-up stores en mobiele units. Dat ondersteunden we met een kleine … Lees verder