Het 360-graden klantbeeld is een term die het laatste jaar steeds meer terugkomt als je het hebt over klantcontact. Het woord zegt het eigenlijk al: bij het 360-graden klantbeeld verkrijg je een volledig beeld van je klant door het verzamelen van … Lees verder
Hoe stel ik de klant centraal in het chatkanaal?
Vorige week heb ik verteld welke zaken we in de organisatie bespreken voordat we een chatkanaal kiezen voor onze bot. Het klantprofiel vertelt ons welke kanalen het beste passen bij onze klanten. Verder zijn de inhoud en functionaliteit van onze bot … Lees verder
De stem van de klant ter identificatie
Webinar 22 juni met met Van Lanschot: De stem van de klant ter identificatie Vermogensbeheerder Van Lanschot Kempen is begonnen met identificatie op basis van stemherkenning. Daarmee is het de eerste financiële instelling in de EU. “Ergens … Lees verder
Slechte klantenservice kost organisaties geld en leidt tot veel irritatie
Organisaties lopen het risico om klanten te verliezen als gevolg van inconsistente benadering en wisselende kwaliteit in de dienstverlening via alle kanalen. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van Pegasystems. Onderzoeksbureau Savanta voerde een … Lees verder
VANAD Engage breidt salesteam uit
Capelle aan den IJssel, 15 juni – Eind vorig jaar kondigde VANAD Engage haar nieuwe CEO, Lenhard Los, aan. Met zijn komst heeft de ambitie om verder te groeien en om de relatie met onze partners naar een hoger niveau te brengen een nieuwe impuls … Lees verder
Gezocht: Customer Service medewerker
Wil jij werken voor de klantenservice afdelingen van mooie merken en onze klanten en partners ontzorgen? En spreek je meerdere talen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij Sound of Data zijn we op zoek naar versterking voor onze Customer Service … Lees verder
Wetswijziging opt-in telemarketing: dit zijn de nieuwe regels
Op 1 juli gaat de wetswijziging van de Telecommunicatiewet in. Een belangrijke wet, waarin het een en ander veranderd op het gebied van opt-in bij telemarketing. In dit artikel zet Codelogic de belangrijkste punten op een rijtje. Met de … Lees verder
Klantcontact GGD Utrecht voor, tijdens en na de Pandemie. Future trends & developments.
Samen met Ramond Leenders (Manager Bron Contact Onderzoek, GGD Utrecht) verzorgde Arjan van Hessen (Head of imagination Telecats) tijdens de finale van de CCMA Manager of the year een break-out sessie over Future trends & Developments. … Lees verder
Teamleider in klantcontact
Als teamleider bij VANAD Engage adem jij klantenservice en heb jij een helder beeld van hoe klantenservice er in 2025 uit gaat zien. Daarnaast weet jij de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat. Mitchell, … Lees verder
Customer Experience Benchmark 2021: Infographic laat zien hoe jouw sector scoort op klantgedrevenheid
Nederland ontwikkelt zich positief op het gebied van customer experience. Wel verschilt de ontwikkeling sterk per sector. Dat blijkt uit jarenlang onderzoek van Blauw Research naar de klantgedrevenheid van organisaties onder 11 sectoren in Nederland: … Lees verder