In het eerste deel van deze driedelige reeks over het creëren van een geweldige klantervaring gingen Vanad Engage en Underlined in op innovatie en ontwikkeling van klantcontact waarbij de klantbeleving centraal staat. Als je de beleving centraal wil … Lees verder
CX management: wat is de businesscase?
Wat is de businesscase van customer experience (CX) management? En hoe verbeter je de CX in jouw organisatie? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School. Datum: 16 februari Tijd: 09:30 tot 11:00 uur Locatie: … Lees verder
Content Guru uitgeroepen tot ‘Exemplary Vendor’ in de 2022
San Jose CA, VS / Tokio, Japan / Bracknell, VK – Content Guru, wereldwijde innovator in cloud contactcenter technologie, is door brancheanalist Ventana Research uitgeroepen tot een ‘Exemplary Vendor’ in zijn 2022 Value Index voor Agent … Lees verder
Avaya ENGAGE 2021 benadrukt positieve impact van Experience Builders op klanten en werknemers
Avaya ENGAGE 2021 benadrukt positieve impact van Experience Builders op klanten en werknemers Het ecosysteem van Avaya verbetert de resultaten voor bedrijven Amsterdam – Avaya (NYSE:AVYA), leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te … Lees verder
Wat is de next step in digitalisering van klantcontact?
Meer bots, chat, messaging, spraakanalyse? Volg hier de live-poll van deze week. Het uitdagende jaar zit er bijna op. Deze onderwerpen, webinars met klanten en artikelen werden het hoogst gewaardeerd in Nederland en België en hebben we op een rijtje … Lees verder
VANAD Engage zet vol in op analyse van klantcontact
“Er zit een schat aan informatie in klantcontact die niet wordt gebruikt”, aldus Lenhard Los, CEO van klantcontactdienstverlener VANAD Engage. “Wij willen alle data uit al die conversaties in waardevolle inzichten omzetten. Om de klantbeleving te … Lees verder
5 manieren waarop Jeff Bezos de klantervaring veranderde
Begin dit jaar kondigde Jeff Bezos aan dat hij gaat aftreden als CEO van Amazon. Hij was verantwoordelijk voor de gigantisch sterke groei van online boekhandel tot ’s werelds grootste merk en wist van Amazon marktleider te maken in de e-commerce, … Lees verder
Marketplace strategie in 5 stappen
Verkoop via Marketplaces worden steeds populairder, maar bedrijven zien nog weinig groei. Hoe zet je een succesvollge marketplace strategie op en zorg je ervoor dat je kunt groeien? Dat ontdek je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Laat je merk groeien met audio
In een wereld waarin we overspoeld worden met visuele informatie, ligt er een enorm potentieel bij audio. Dit is dan ook het meest krachtige instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben. Maar hoe zet je dit strategisch in voor jouw merk? … Lees verder
e-book – MET HUMAN SERVICE ZET U UW MEDEWERKERS OP DE EERSTE PLAATS
WITH HUMAN SERVICE, YOU PUT YOUR EMPLOYEES FIRST Why it's time to look inside your organization and unlock the potential of your #1 asset CHANGE IS AFFECTING YOUR PEOPLE Disruptive factors such as digital transformation, the increased use of … Lees verder