CX SUCCESS ASSURED: The Ultimate Guide to Customer Experience Why Customer Experience is more important than ever During the pandemic, it became inevitable that people had much more contact with organizations than usual. That was a challenge, both … Lees verder
Content Guru lanceert nieuwe dienst voor geautomatiseerde provisioning
Content Guru, marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor klantcontact, lanceert vandaag storm® SCIM (System for Cross-domain Identity Management). storm® SCIM is een nieuwe dienst voor grote organisaties die de provisioning moet stroomlijnen … Lees verder
Trends die het marketing landschap gaan bepalen in 2022
Welke digital marketing trends kun je in 2022 verwachten? Binnenkort verschijnt het Digital Marketing Trendrapport 2022. Op 19 januari neemt Bart Meerdink van Beeckestijn Business School je tijdens dit online event mee in de belangrijke trends uit … Lees verder
Samenwerking KPN Netwerk en Continuum feestelijk van start
Een kort sfeerimpressie van de opening van het dedicated service center voor KPN Netwerk bij Continuum Global Solutions in Enschede #Continuum #KPNNetwerk #klantenservice … Lees verder
Een betrokken team dankzij Workforce Engagement Management
De betrokkenheid onder medewerkers laat in contactcenters vaak nogal wat te wensen over. Het verloop is groot, en dat brengt aanzienlijke kosten met zich mee. Kosten voor het werven en opleiden van nieuwe mensen natuurlijk, maar wat te denken van de … Lees verder
Je bent continu zelf AanZet
Ad Nederlof (oprichter van de VANAD Group) vertelt over het ontstaan van het AanZet traject van Engage: “Op mijn 19de zat er in mijn hoofd geprogrammeerd dat ik voor niets geschikt was. Slechte cijfers op school, geen focus, geestelijk lui en een … Lees verder
Wat is Bring Your Own Carrier (BYOC) en hoe kan jouw bedrijf ervan profiteren?
Bring Your Own Carrier (BYOC – Neem je eigen carrier mee) is de nieuwste trend in telecom. Het maakt het makkelijker voor bedrijven om belkosten te verlagen, meer controle te krijgen over je belverkeer (in- en outbound), wereldwijde dekking te … Lees verder
Continuum Global Solutions Air Care: samen werken aan een gezonde en veilige werkomgeving
Continuum Air Care is een oplossing waarbij we het binnenklimaat op onze locaties monitoren en zorgdragen voor een veilige werkplek. Dan doen we door continu het CO2 gehalte te meten in onze kantoorruimtes, met sensoren waarvan de meetresultaten … Lees verder
We vieren ons 5-jarig jubileum met onze partner Intergamma
1 december 2021 is het al weer 5 jaar geleden dat Intergamma en Engage een partnership zijn aangegaan. De hoogste tijd om eens bij te praten over deze samenwerking. We vroegen het Francien Folkerts, manager klantenservice bij Intergamma. Om maar … Lees verder
Intratuin: flexibel klantcontact tijdens seizoenspieken
Intratuin is een organisatie met grote seizoenspieken. ContactCare sprak met Elwin van Intratuin over zijn beweegredenen om voor ContactCare te kiezen. Intratuin is een franchisewinkelketen met 53 tuincentra in Nederland, 3 in België en 10 in … Lees verder