Snel meer omzet krijgen? Als je snel meer omzet wilt dan zijn er twee manieren om dat te bereiken. Op de eerste plaats zorg ervoor dat je meer klanten krijgt en op de tweede plaats zorg voor meer omzet per klant. Om met het laatste punt te … Lees verder
Employee experience: zo maak je hem optimaal
Door de continue verandering in organisaties, veranderen er intern ook zaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de manier van werken, leiding geven, onboaden en leren. Het is belangrijk dat je de medewerkers tevreden houdt en ze het gevoel van … Lees verder
Dit zijn de 5 trends in klantcontact voor 2022
De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. Nieuwe technieken volgen elkaar in rap tempo op en met de veranderingen in de markt (Corona en personeelstekorten zijn maar enkele hiervan) wordt het werken in klantcontact niet … Lees verder
Netino en bol.com: hoe service experts te boeien, binden en behouden?
Hoe kun je je binnen de E-commerce branche nog differentiëren? Hoe behoud je je medewerkers? En hoe blijft de engagement ook in een hybride werkmodel fysiek voelbaar? Met een groeiend aantal E-commerce bedrijven én een krappe arbeidsmarkt zijn … Lees verder
hi, let’s talk … over onze samenwerking met IJsselgemeenten
Het Werkplein IJsselgemeenten is dé plek waar werkgevers en mensen met een bijstandsuitkering elkaar ontmoeten. Zij helpen o.a. werkzoekenden bij het vinden van werk en werkgevers bij het invullen van vacatures. Engage werkt nauw samen met … Lees verder
Wil jij meer uit jouw klantcontact halen, maar je weet niet hoe?
Dit zijn negen voordelen van uitbesteden van klantcontact en als je dit gelezen hebt, en weet wat de voordelen zijn, ga je vandaag nog klantcontact uitbesteden. Klantcontact uitbesteden is voor veel bedrijven een grote stap. Uitbesteden biedt echter … Lees verder
Impactorganisaties met een gezonde businesscase
Er zijn steeds meer impactorganisaties. Er is gebleken dat organisaties die actief bezig zijn met een betere wereld ook een gezonde businesscase hebben. Hoe kun je als organisatie een positieve invloed hebben op de maatschappij? Ontdek het tijdens … Lees verder
Wat brengt 2022 aan kansen voor CX- en klantcontactprofessionals?
In het eerste deel van deze driedelige reeks gingen Vanad Engage en Underlined in op innovatie en ontwikkeling van klantcontact, waarbij de klantbeleving centraal staat. In deel 2 bespraken ze hoe data je verder kan helpen om de klantbeleving steeds … Lees verder
Trendrapport: digitale marketing trends in 2022
Het Digital Marketing Trendrapport 2022 van Beeckestijn Business School is uit. Digital strateeg Bart Meerdink neemt je mee in de vijf belangrijkste digital marketing trends voor 2022. Dit rapport is tot stand gekomen door het analyseren van meer dan … Lees verder
Click, Call & Collect: makkelijk en snel
Call & Collect; terug van weggeweest. Nu we wederom in een lockdown verkeren, grijpen veel winkels de mogelijkheid aan om wat extra omzet te genereren. Maar de customer journey is vaak niet heel soepel, vooral bij merken met meerdere … Lees verder