Accelerate innovation in Allianz Direct's contact centres How Allianz Direct partnered with Sabio to implement Twilio Flex's disruptive CX solution that now allows them to innovate at a revolutionary pace. For Allianz Direct, it is … Lees verder
Callcenterbeveiliging: 5 belangrijke stappen
Cybercriminelen vieren hoogtij en dus moet je callcenterbeveiliging een topprioriteit zijn. We noemen 5 belangrijke stappen die je echt moet gaan nemen. In je callcenter komt je klant altijd op de eerste plek en dat betekent dat jij ervoor … Lees verder
De evolutie van de Voicebots
Dit is een artikel over de "5 common beliefs about Voicebots". Naast dit artikel nodigen we je graag uit om met ons in gesprek te gaan over het toepassen van voicebots met kunstmatige intelligentie in klantcontact in een online inspiratie workshop, … Lees verder
Wat is het aller, aller belangrijkste om een succesvol bedrijf te worden of te blijven?
Wat is het aller, aller, aller, belangrijkste om een succesvol bedrijf te worden of te blijven? Klantenservice! Het antwoord? Het antwoord weten de meeste ondernemers natuurlijk al. Of je nu een groot gevestigd bedrijf bent of net gestart bent, het … Lees verder
Gebruik meer LSD! Doorvragen
Gebruik meer LSD! (2) Doorvragen Inleiding In het vorige artikel “Gebruik meer LSD!” werd aangegeven dat Luisteren, Samenvatten en Doorvragen belangrijk zijn om een goed gesprek te hebben. In dit artikel bespreken wij het onderdeel doorvragen. … Lees verder
Emovis choose Utrecht-based Sabio Group to support cloud migration of its UK contact centre infrastructure
Emovis, part of Abertis Mobility Service (AMS), is a leader in toll-based mobility solutions enabling millions of motorists to travel seamlessly across the world's busiest cities and highways Barcelona-headquartered, with operations in United … Lees verder
Meer inzicht in klanten en processen
De retail sector onderzoekt al jaren antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? VANAD Engage … Lees verder
InMoment Further Extends AI-Powered Technologies to Advance Experience Improvement
InMoment Further Extends AI-Powered Technologies to Advance Experience Improvement Announces InMoment AI™ to advance its mission to improve experiences in the moments that matter Brings deep vertical expertise to advanced machine learning to … Lees verder
Meebewegen in de onvoorspelbaarheid
Als outsourcer van CX-dienstverlening en -technologie ervaart Webhelp Nederland dat consumenten, burgers en patiënten tijdens de pandemie steeds meer contact hebben gezocht met organisaties. Innovatie in processen en werkwijzen is cruciaal om de … Lees verder
7 voordelen van een omnichannel klantenservice platform
Met een omnichannel klantenservice platform beheer je de interacties van je verschillende kanalen op één plek. Dus geen tool per kanaal zoals bij multichannel klantenservice, maar één tool voor alle kanalen. En dat levert een hoop voordelen … Lees verder