Vianen, 17 februari 2022 – Vanuit de gedachte “het digitale zo persoonlijk mogelijk maken”, zijn Frontline Solutions en AssistYou het afgelopen jaar een samenwerking aangegaan. De digitale spraakassistent (voicebot) die AssistYou ontwikkelde is een … Lees verder
PODCAST: Hey Customer! dé podcast voor klantcontact professionals
In onze maandelijkse podcastreeks Hey Customer! staan we al enkele jaren stil bij de journey die jouw klanten afleggen naar en met jouw onderneming. Want hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? En hoe richt je een optimale … Lees verder
Leidinggeven aan een hybride organisatie
Bij Engage werkt 95% van de medewerkers vanuit huis en ook in de toekomst zal dit meer blijven dan voor COVID-19. Vanuit huis werken gaat goed en ook is gebleken dat veel mensen thuiswerken waarderen en diverse voordelen ervaren. Het leiden van … Lees verder
Webinar ”Arbeidskrapte de baas door autonomie in het rooster” (operationeel/tactisch)
Dat de strijd om de klantcontactprofessional heviger is losgebarsten dan ooit tevoren, is geen verrassing meer. Medewerkerstevredenheid is een belangrijke KPI geworden om het verloop van medewerkers te reduceren én als gewild werkgever in de … Lees verder
Hoe word en blijf je een aantrekkelijke werkgever?
De laatste tijd werken we allemaal wel eens op afstand. Dit is een kans om de manier van werken als organisatie opnieuw vorm te geven. Maar hoe zorg je ervoor dat je een aantrekkelijke werkgever bent en blijft? Ontdek het tijdens deze clinic van … Lees verder
Content Guru voegt Instagram toe aan de lijst van integratiemogelijkheden
Content Guru, de toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor het verbeteren van de customer experience, heeft aangekondigd de social media die door het platform storm® ondersteunt verder uit te breiden. Met de nieuwste upgrades is het voor … Lees verder
Hoe meet je medewerkerstevredenheid in het contactcenter?
First Contact Resolution (FCR), klanttevredenheid, Average Handling Time (AHT), service level… het gemiddelde contactcenter draait grotendeels om KPI’s. Want meten is weten, toch? Veel van deze KPI’s staan direct in relatie tot de klantervaring. … Lees verder
Digital marketing voor fondsenwervers
Waar liggen de kansen en prioriteiten voor online fondsenwervers? En hoe kun je meer leads en donateurs werven? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School. Datum: 1 april Tijd: 14:00 tot 15:30 uur Locatie: … Lees verder
Vodafone voegt WhatsApp toe als nieuw klantenservicekanaal met behulp van een chatbotvan Sabio
Vodafone is a clear example of a company that is a pioneer when it comes to the use of artificial intelligence and natural language in its contact centre. Sabio has been working with Vodafone since 2011 to install and develop its Voicebot … Lees verder
Cory over haar AanZet traject “Ik heb rust gevonden”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder