Optimale klantbeleving is ook voor eenmanszaken en mkb-ondernemers een must. In de titel van dit stukje: “optimale klantbeleving is ook voor eenmanszaken en mkb-ondernemers een must” worden bewust eenmanszaken en mkb-ondernemers genoemd. De meeste … Lees verder
Content Guru stelt medewerkers klantcontact in staat om storm®-oplossingen te gebruiken vanaf mobiele apparaten
Content Guru, leverancier van cloudcommunicatietechnologie, heeft een nieuwe service geïntroduceerd voor contactcentermedewerkers. Vanaf nu kunnen zij flexibel werken op het storm® Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-platform vanaf hun smartphones, … Lees verder
Lachen als serieuze zaak
In 2020 kregen veel mensen noodgedwongen te maken met thuiswerken. Gelukkig zijn de maatregelen bijna verdwenen, en we mogen weer naar kantoor. Ook bij Engage kijken we er weer naar uit om weer meer en meer met elkaar te verbinden op onze campus. … Lees verder
Verandert Virtual Reality (VR) de Customer Experience?
Naar verwachting stijgt de wereldwijde markt voor Virtual Reality en Augmented Reality $ 109.61 miljard in 2026. Hoewel VR en AR het meest worden gebruikt voor games en entertainment, laten deze cijfers zien dat de deze technologieën waarschijnlijk … Lees verder
Whitepaper: Full Stack CCaaS: Complete CX uit één hand
Het leveren van de beste CX is nog nooit zo belangrijk geweest. In het nieuwe digitale landschap is de klantervaring (CX) cruciaal als je je wilt onderscheiden van de concurrentie. Het leveren van een goede CX is echter geen eenvoudige taak. De … Lees verder
Maak jij al analyses van jouw KPI’s om klanttevredenheid te verhogen?
Maak jij al analyses van jouw KPI's om klanttevredenheid te verhogen? Analyses van jouw KPI's zijn belangrijk om jouw klanttevredenheid te verhogen. Een uitnodiging Afgelopen week kreeg ik via datumprikker.nl een uitnodiging voor de jaarlijkse … Lees verder
Hyperpersonalisatie – technologie vs. team
Nu de wereld van het klantcontact bezig is met een digitale revolutie, en daarnaast het aantal selfservice-interacties ongekend hoog is, verwachten consumenten steeds meer personalisatie op elk punt in hun klantreis. Maar vooral tijdens pieken in … Lees verder
Kevin over zijn AanZet traject; “Ik heb nieuwe schoenen”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma met als resultaat het … Lees verder
7 manieren om WhatsApp for Business te gebruiken voor klantcontact
WhatsApp is niet alleen geweldig om te communiceren met familie, vrienden of collega's, maar ook uitermate geschikt als contactkanaal voor bedrijven. Met meer dan 2 miljard dagelijkse gebruikers in 180 landen is WhatsApp het meest populaire … Lees verder
Wat! Is de klant bij jou nog steeds koning? En jouw USP dan?
Wat! Is klant bij jou nog steeds koning? En jouw USP dan? Als je in de jaren 80 of 90 van de vorige eeuw een verkooptraining of marketingtraining volgde, leerde je dat jouw bedrijf USP’s moest hebben. Unique Selling Points. Wat maakt jouw bedrijf … Lees verder