Demand Generation is een belangrijke marketingstrategie binnen B2B. Het gaat om het genereren van vraag door het delen van relevante, waardevolle kennis en het opbouwen van duurzame klantrelaties. Dit kun je vergelijken met Contentmarketing 2.0: … Lees verder
Data-driven klantcontact: Hoe interactieanalyse de klantervaring verbetert
Nu iedereen altijd online is en vrijwel alles gedigitaliseerd wordt, is het contactcenter uitgegroeid tot het hart van klantinteracties voor talloze organisaties wereldwijd. Klanten hebben hogere verwachtingen dan ooit: ze willen niet alleen dat hun … Lees verder
8 tips voor e-commerce support-teams om de afhandelingstijden te verkorten
De verwachtingen van consumenten zijn hoger dan ooit in e-commerce. Online shoppers eisen snelle, efficiënte en foutloze klantenservice-ervaringen, het hele jaar door. Een belangrijke factor die de klanttevredenheid beïnvloedt, is de afhandeltijd. … Lees verder
Stel een krachtig AI-team samen met ChatGPT
Wil je met je collega's aan de slag om jullie eigen virtuele assistenten te ontwikkelen en efficiënter te werken? Dit is hét moment om je eigen versie van ChatGPT te creëren. Ontdek tijdens de clinic van Beeckestijn Business School hoe je met een op … Lees verder
Bouw een AI-cultuur in 5 duidelijke stappen
Deze aflevering van Studio Beeckestijn staat in het teken van een van onze meest veelzijdige docenten van Beeckestijn Business School: Sonja Loth. Voor de tweede keer deelt ze haar expertise in onze studio. Tijdens haar vorige bezoek besprak ze … Lees verder
Compliance in telco
Hoe zorg je ervoor dat jouw klantenservice nummers compliant zijn? Een thema waar je je liever niet druk om maakt is compliancy van jouw klantenservice telefoonnummers. Voldoen deze nummers aan de eisen van het land waarin ze actief zijn? Dat gaat … Lees verder
Gen Z in het contactcenter? Dit is wat je moet weten!
Voor hen die het nog niet was opgevallen: generatie Z neemt haar intrek in het contactcenter. Waren we dan niet nét gewend aan de millennials? Tsja… Alhoewel de meningen enigszins uiteenlopen, is Generatie Z volgens een bron op Wikipedia1) geboren … Lees verder
Implementeren zonder zorgen
Een nieuwe contact center oplossing implementeren en bijbehorende informatie migreren is vaak nogal een ding. Iets waar menig bedrijf tegenaan hikt. Hoe zorg je ervoor dat je niets vergeet? Dat alles aan de security-eisen voldoet? En de … Lees verder
ContactCare behaalt hercertificering voor ISO 9001 en ISO 27001
Sinds juli 2021 is ContactCare trots gecertificeerd voor ISO 9001 en ISO 27001, Europese normen voor continue kwaliteitsverbetering en informatiebeveiliging. Dit jaar (2024) heeft het bedrijf de hercertificering met succes doorstaan, zowel in het … Lees verder
Slimme, snelle agenten dankzij AI-analytics
Feit: klantcontactmedewerkers spelen een cruciale rol binnen iedere organisatie. Ze zijn de schakel tussen bedrijf en klant en zorgen ervoor dat de communicatie soepel en effectief verloopt. Hun werk (en welzijn!) heeft direct invloed op de … Lees verder