Op woensdag 29 januari organiseert Beeckestijn Business School de gratis online clinic AI: Eindelijk vooruitgang maken door Freddy de Bosschere. De invloed en mogelijkheden van AI zijn al merkbaar binnen organisaties. Toch blijft de gewenste … Lees verder
: ITCall en Permento bundelen krachten voor optimalisatie van efficiëntie van geautomati-seerde contactcenter scripts
Efficiëntie door maatwerk en ervaring in contactcenterapplicatiesITCall is expert op het gebied van technische optimalisatie van contactcenters. Deze efficiëntieverbetering verlaagt niet alleen de operationele kosten, maar stelt de IT-afdeling in … Lees verder
Welke AI & Digital Marketing Trends nemen 2025 over?
Het nieuwe jaar aftrappen met nieuwe inspiratie? Schrijf je in voor het online event ’AI & Digital Marketing Trends & Best practices’ van Beeckestijn Business School op 15 januari 2025. Van 09:30 tot 11:30 geeft Bart Meerdink je een blik op … Lees verder
Veilig aan de slag met AI: mens vs. machine
Contactcenters zijn de afgelopen jaren drastisch veranderd door de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI). AI-technologieën maken machines en computers slimmer en worden daarom steeds vaker ingezet om de efficiëntie te verhogen, kosten te … Lees verder
Zo ontzorgen wij jou tijdens de herfstdrukte!
De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT Klantcontact weten we als … Lees verder
Kleine aanpassingen, grote impact. Hoe doe je dat?
Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ en laat zien hoe kleine aanpassingen in je dagelijkse werk kunnen leiden tot grote verbeteringen. In deze clinic bij Beeckestijn Business School, ingestoken als interactieve … Lees verder
Kennis delen met chatbots: mens en AI slaan de handen ineen
De komst van AI en chatbots gaat de klantenservicewereld compleet veranderen. AI-chatbots weten precies wat je klant nodig heeft en beantwoorden vragen in één keer goed. Maar om dit te doen hebben ze wel de juiste informatie nodig. Het is daarom … Lees verder
ViPcom en Zoom bundelen krachten voor versterking UC- en CX-portfolio
Toonaangevende expert in klantcontactoplossingen ViPcom is een samenwerking gestart met Zoom, wereldwijd een koploper op het gebied van videocommunicatie. Met deze samenwerking breidt ViPcom zijn portfolio verder uit op het gebied van Unified … Lees verder
Remote werken: de toekomst van de klantenservice
Het werken op afstand is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ook op klantenservice afdelingen. Steeds meer agents werken vanuit huis, wat zowel bedrijven als werknemers ten goede komt. Wat zijn hiervan de voordelen en welke uitdagingen moeten … Lees verder
Stap voor stap naar maximale efficiëntie in klantcontact
Heb jij ook weleens het gevoel dat het klantcontact van jouw organisatie beter zou kunnen? Dat jouw team nog te veel tijd kwijt is aan het beantwoorden van relatief eenvoudige klantvragen, het zoeken naar de juiste informatie of het invoeren van … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 161
- Volgende »