In een steeds veranderende zakelijke omgeving is het van onschatbare waarde om snel en effectief te kunnen communiceren met klanten. Een contactcenter moet kunnen ‘ademen’. Het moet niet alleen kunnen meebewegen met het volume in klantcontact, maar … Lees verder
Hoe behoud je klanten en zit er waarde in klantverlies?
Klantverlies is een van de grootste uitdagingen voor organisaties, maar het vertrek van klanten kan ook waardevolle inzichten bieden. In deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je hoe je klanten kunt behouden door te begrijpen … Lees verder
Hoe de Nederlandse Postcode Loterij 11% conversiestijging behaalde door 1 wijziging
De Nationale Postcode Loterij (NPL) is de grootste goede doelen loterij van Nederland en heel actief op het gebied van (inbound) telemarketing. De NPL werkt met verschillende callcenters samen voor de afhandeling van deze calls. Conversie van bellers … Lees verder
Centric verbetert klantervaring met Talkdesk Cloud Contact Center van ViPcom
Centric neemt deze maand Talkdesk in gebruik. Dit contactcenter wordt geleverd door ViPcom en biedt Centric de mogelijkheid de service verder te verbeteren en te personaliseren. Het Talkdesk-platform biedt uitgebreide functies voor telefonie, … Lees verder
Bye bye burn-out: 10 tips en tools voor werkgemak in het contactcenter
Als je ooit in een contactcenter hebt gewerkt, weet je hoe hectisch en veeleisend het kan zijn. Het balanceren van inkomende gesprekken, e-mails, chats en nog veel meer, kan een ware uitdaging zijn voor zelfs de meest ervaren professionals. Een … Lees verder
Artificial Intelligence can’t work without Knowledge Management
Een 9+ organisatie met kennismanagement Wie in de wereld van de klantenservice werkt, is bekend met de uitdaging van goed kennismanagement: hoe verzamel en beheer je belangrijke informatie zodat zowel medewerkers als klanten het snel en eenvoudig … Lees verder
ChatGPT inzetten voor klantcontact, zo doe je dat!
Innovatie staat centraal in de zakelijke wereld anno nu, vooral in sectoren zoals klantenservice, waar technologie de manier waarop we communiceren met – en ondersteuning bieden aan – klanten blijft veranderen. Een van de meest opmerkelijke … Lees verder
Welke impact heeft de AI Act op klantenservice?
AI (Artificial Intelligence); je ontkomt er tegenwoordig bijna niet meer aan. Het wordt meer en meer toegepast en vaak zonder dat je het doorhebt, ook in klantenservice. Meestal nog onschuldig, maar de vraag is hoe lang dat zo blijft. Reden genoeg … Lees verder
Segmenteren met Succes
In marketing draait het uiteindelijk altijd om het juiste product, de juiste boodschap en het juiste medium voor de juiste doelgroep. Maar juist dat laatste is waar het vaak fout gaat. Hoe vind je jouw ideale doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat je … Lees verder
24/7 topservice: zo werkt onze gratis proefperiode
Wil je jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen, maar wil je eerst ervaren wat dat precies betekent? Dat begrijpen wij heel goed. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact een geheel vrijblijvende proefperiode van twee weken aan. In deze twee … Lees verder