Webwinkels worden steeds groter, professioneler en de concurrentie groeit. Hoe kunt u zich als organisatie onderscheiden? Dat vertellen wij u in een speciaal voor e-commerce bedrijven georganiseerd webinar: ‘Onderscheidend klantcontact in de … Lees verder
[Business case webinars] Analytics en Kennismanagement 1 juni 2017
Maak de customer engagement business case! Twee interactieve Nederlandstalige webinars op donderdag 1 juni 2017 Wat is de business case voor Analytics en Knowledge Management oplossingen? Welke uitdagingen kunt u hiermee adresseren? Experts van … Lees verder
Clinic: Succesvol implementeren van digitale trends
Meld je nu gratis aan voor de clinic ‘Succesvol implementeren van digitale trends‘ door Bas Delmee. De clinic wordt gegeven op vrijdagochtend 19 mei 2017 van 09.30u - 11.30u bij Beeckestijn Business School in Leusden. Trendimplementatie Aan trends … Lees verder
Knab zet Cloud Contact Center van Mtel in
Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van … Lees verder
Vlog: 4 tips voor het samenstellen van je ideale team
Lees ook Jorien's blog. Het ideale team samenstellen is toch niet zo moeilijk? Elke keer als een medewerker vertrekt, is dit een kans om naar je ideale team toe te werken. Maar weet je hoe jouw ideale team eruit ziet? 4 tips om je perfecte … Lees verder
Whitepaper: Customers, grab them by the wallet
De lessen van 10 jaar Klantvriendelijkste Bedrijf Dit whitepaper van Beeckestijn Business School gaat over klantgerichtheid en het ontwikkelen van de ideale klantbalans. Die balans is het evenwicht tussen waarde voor de klant en waarde van de klant. … Lees verder
Beter Horen kiest voor cloud communicatieomgeving van Mtel
Beter Horen heeft gekozen voor Mtel als partner op het gebied van klantcontact. Het hoofdkantoor, de klantenservice en alle 180 Nederlandse vestigingen worden binnenkort aangesloten op het netwerk van Mtel. Omdat Beter Horen deze diensten gaat … Lees verder
Blog: 4 tips om je ideale team samen te stellen – PlanMen
Je ideale team samenstellen is toch niet zo moeilijk? 4 tips om je perfecte team samen te stellen: Tip 1: Bereken hoeveel uur aan werk je per week hebt. Tip 2: Onderzoek wat je werkpatroon is. Tip 3: Maak een plan voor als je medewerkers … Lees verder
Webhelp betreedt de Russisch sprekende markt en opent een vestiging in Letland
Webhelp, toonaangevend in business process outsourcing en customer experience expert, heeft de opening aangekondigd van een nieuwe vestiging in Riga, de hoofdstad van Letland. Hiermee heeft Webhelp de mogelijkheid een nieuwe niet-Europese taal aan te … Lees verder
Webinar van Genesys en Dimension Data over 2017 Customer Experience Benchmarking Report
Amsterdam, 12 april 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, organiseert een gratis webinar op 19 en 20 april over de stand van zaken van digitale transformatie en customer … Lees verder