In onze serie memorabele klantcontactmomenten zijn onze brand representatives aan het woord. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Deze week deelt Béate, onze … Lees verder
25 april Work from Home seminar
Work from Home is een groeiend fenomeen. Zes procent van alle klantcontacten wordt vanuit huis afgehandeld. Steeds meer organisaties zijn geïnteresseerd in een thuiswerkende klantenservice, maar hebben brandende vragen over deze nieuwe manier van … Lees verder
Retail in China 2017: Van Clicks naar Bricks
In een onlangs gepubliceerd rapport van Forrester lazen we dat de retailmarkt in China, geschat op zo’n vijf biljoen dollar, op dit moment groter is dan in de Verenigde Staten. In het artikel analyseren ze de veranderingen en ontwikkelingen van de … Lees verder
Google Adwords & SEO, nieuwe opleidingen bij Beeckestijn
Beeckestijn Business School start in oktober 2017 met 2 nieuwe opleidingen op het gebied van zoekmachinemarketing: SEO Google Adwords De opleidingen het kort: College: dagopleiding 09.00 - 16.00 uur (incl. lunch) Duur: 2 dagen … Lees verder
Infographic: Wordt retail volledig omnichannel?
Hoe creëren winkels en webshops de optimale customer experience? Wat is het shopgedrag van Nederlanders en wat zijn de verschillen tussen de generaties? Belangrijke vragen bij het realiseren van een excellente klantbeleving. In deze infographic zoomt … Lees verder
Bestaat er gevaar dat retailers te persoonlijk worden?
Personalisering en digitalisering, vrijwel ieder bedrijf is ermee bezig. Maar er zijn ook marketingexperts die waarschuwen dat sommige retailers hun aanbod wellicht te persoonlijk maken en te ver gaan met hun inspanningen om verkoopmogelijkheden te … Lees verder
Achter op de fiets bij Roué Verveer
Voor deze tweede editie ging ik op bezoek bij cabaretier Roué Verveer. Voor deze editie ging ik op bezoek bij cabaretier Roué Verveer (1972). Hij leende zijn stem aan onder meer de Nederlandse bewerking van Muppets, Free Willy, Madagascar en Shark … Lees verder
Roy Zaal in de top 3 Young Sales Professional of the Year
Roy Zaal, werkzaam als Business Consultant bij Webhelp, is derde geworden bij de verkiezing Young Sales Professional van het Jaar. De prijzen werden uitgereikt door de SMA, de beroepsvereniging voor sales professionals, tijdens het Sales Event. … Lees verder
Personalisatie verandert de customer journey in retail
Personalisatie; misschien is het een modewoord, maar het is wel een van de belangrijkste trends in customer experiences in retail. Ondanks dat we het er al heel lang over hebben en het lang in de wachtkamer heeft gestaan, is nu het moment aangebroken … Lees verder
Overstappen naar de cloud, ja of nee?
In klantcontact staat de mens centraal en wordt de medewerker ondersteund door technologie. Juist die technologie is razendsnel aan het veranderen. Met smartphone, social media en messaging apps beschikken we nu over alles wat we maar willen. De … Lees verder