Otravo b.v. is marktleider in de (online) verkoop van vliegreizen in de Benelux en Scandinavië. Reizigers kunnen zowel persoonlijk als via self-service vliegreizen naar wereldwijde bestemmingen boeken, zowel online als offline en zowel zakelijk als … Lees verder
Salesforce en Hermes.NET functionaliteiten op één scherm gecombineerd bij Otravo
Bij Dé VakantieDiscounter, onderdeel van het overkoepelende Otravo, worden alle klantcontacten verwerkt in Salesforce. Hoe fijn zou het zijn als je bij het verwerken van deze contacten in Salesforce gebruik kan maken van de vele … Lees verder
Beerwulf implementeert Zendesk CTI
In het voorjaar van 2017 werd Beerwulf gelanceerd, een gebruiksvriendelijk speciaalbierplatform met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment. De start-up verkoopt de verschillende bieren exclusief online en zocht voor de communicatie met … Lees verder
Essent.be in de wolken met Contact Center Live
Onlangs heeft Essent.be ervoor gekozen om haar Customer Service op te zetten als één virtuele operatie die alle aparte contact centers verbindt met WFM, Reporting, QM/training en Kennis Management. Dit met verschillende contact centers in Europa. … Lees verder