Op vrijdag 21 april van 09:30u tot 11:30u organiseert Beeckestijn de clinic: 'Hoe vergroot je met analyses de effectiviteit van je data management platform?' in Leusden. Is een DMP de ‘holy grail’ van marketing? De verwachtingen van data management … Lees verder
Korte impressie PlanMen bezoek SWPP-Nashville
PlanMen heeft eind maart een bezoek gebracht aan de SWPP in Nashville. Het grootste driedaagse Klantcontact congres in de USA, waar kennisdelen centraal staat. Wij hebben daar veel nieuwe indrukken opgedaan en interessante trends en … Lees verder
Vlog: Zelforganisatie en WFM
Linda Duiker, consultant bij PlanMen heeft een mooi vlog opgenomen; Zelforganisatie en WFM. Belangrijke thema's die in veel organisaties een hoofdrol spelen zijn zelfsturing en zelforganiserende teams. Zij zijn de oorzaak of de noodzaak om te … Lees verder
Laatste kans inschrijven Work from Home seminar
Thuiswerken is een groeiend fenomeen. Zes procent van alle klantcontacten wordt vanuit huis afgehandeld. Steeds meer organisaties zijn geïnteresseerd in een thuiswerkende klantenservice, maar hebben brandende vragen over deze nieuwe manier van … Lees verder
Techniek is ook voor meisjes
Maak kennis met Zahra. Ze werkt deze zomer twee jaar bij VANAD en maakt sinds oktober deel uit van het technical support team. Hoewel ze in een mannenwereld werkt, houdt ze buiten haar werk van typische vrouwendingen, zoals shoppen en series kijken. … Lees verder
Consumentenbond verbetert klantreis door spraakherkenning
De Consumentenbond heeft haar klantreis verbeterd door het telefonische keuzemenu te vervangen voor de Open Vraag SpraakHerkenning (OVSH) oplossing van Telecats. Klanten worden nu door het inspreken van een onderwerp of vraag 30 seconden sneller … Lees verder
Wat als 20 miljoen klanten tegelijk bellen tijdens een storing?
Als grootste energieleverancier van het Verenigd Koninkrijk, levert UK Power Networks (UKPN) aan meer dan 20 miljoen klanten in twee van Europa's drukst bevolkte regio's (o.a. Londen), de grootste zakelijke centra en de grootste toeristische … Lees verder
Volgt retail Pokemon GO?
Vorig jaar veroverde Pokémon GO opeens de hele wereld. Bij zowel volwassenen als kinderen sloeg deze nieuwste trend in als een bom. Het spel combineert een mix van echte en virtuele werelden door oriëntatiepunten in het spel te integreren en gebruik … Lees verder
25 april Work from Home seminar
Work from Home is een groeiend fenomeen. Zes procent van alle klantcontacten wordt vanuit huis afgehandeld. Steeds meer organisaties zijn geïnteresseerd in een thuiswerkende klantenservice, maar hebben brandende vragen over deze nieuwe manier van … Lees verder
Gate 2020 tijdens Multichannel Conference: dé plek voor visie en inspiratie!
Tijdens Multichannel Conference 2017 faciliteren Tracebuzz, Verint en Frontline een tweedaags programma over customer journeys in het Gate 2020 Theater. Gate 2020 is de gezamenlijk opgerichte naam voor dit theater wat staat voor dé plek op … Lees verder