Op 16 maart organiseert PlanMen in samenwerking met de KSF een expertsessie WFM: Planning in relatie tot Finance. Hierbij nodigen wij je van harte uit om deel te nemen aan de eerste WFM-expertsessie van 2017, waarin we dieper ingaan op de … Lees verder
Vlog: 7 tips voor het kiezen van de juiste WFM-software
Hoe kies je het juiste WFM-software pakket? Aan de hand van de volgende 7 stappen. De markt is volop in beweging. Organisaties maken de overstap van Excel naar een professioneel pakket. In de dagelijkse praktijk word ik veel gevraagd welk … Lees verder
Webhelp blijft groeien en versterkt haar positie als innovatieve partner in customer experiences met de overname van het Duitse Ocon
Webhelp, wereldwijd marktleider in business process outsourcing services (BPO), heeft de overname aangekondigd van Ocon Office Concept GmbH, een vooraanstaand BPO service center. De overname zal naar verwachting eind maart 2017 zijn afgerond. Door … Lees verder
Quality Contacts voor de makers
Praxis Doe-Het-Zelf Center en Quality Contacts zijn maandag 27 februari jl. officieel de samenwerking aangegaan. Na een gedegen implementatie en testfase van de klantcontactkanalen, is gisterochtend het officiële startsein gegeven aan de opening van … Lees verder
Learn&Go Robotisation: Hoe haal je de robot uit de mens?
Verrichten uw medewerkers werk wat geautomatiseerd kan worden? Bent u al voorbereid op de explosieve groei van robotisering? Steeds meer organisaties kiezen er voor om repeterende, handmatige werkzaamheden door middel van Robotic Process Automation … Lees verder
Nederlandse Loterij kiest voor PureCloud by Genesys voor klantcontact
Amsterdam, 27 februari 2017 – Nederlandse Loterij, de overkoepelende organisatie van onder andere Staatsloterij, Lotto en Toto, heeft gekozen voor PureCloud by Genesys als communicatieplatform. Genesys*, wereldwijd leider in omnichannel customer … Lees verder
Reisverslag PlanMen bezoek CCW Berlijn.
Grootste trends gezien op de CCW: de ontwikkeling van software maakt definitief de overstap naar de cloud. Elk jaar bezoekt PlanMen de Callcenter World beurs in Berlijn. Met meer dan 7.500 bezoekers is dit de grootste beurs van Europa. Maar liefst … Lees verder
Webhelp in De Top 250 Groeibedrijven
Webhelp is een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland en staat in de Top 250 Groeibedrijven, een nieuw initiatief van het Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en NLgroeit. Uit het onderzoek blijkt dat deze 250 ondernemingen de afgelopen … Lees verder
‘Helemaal gek word ik van de keuzes.”
Dat is een vaak gehoorde uitspraak als men op zoek is naar een (nieuw) personeelsplanningssoftwarepakket. Lees de 7 tips van Mark in zijn blog; 7 tips voor het kiezen van de juiste WFM-software. … Lees verder
Klantcontact moet net zo eenvoudig zijn als parkeren via Parkmobile
Parkmobile heeft voor haar contactcenter gekozen voor storm Cloud Contact Center. Om zo hiermee alle inkomende klantvragen, via welk kanaal dan ook, slim door te routeren en af te handelen. Dit moet zorgen voor een optimale bereikbaarheid en … Lees verder