In januari heeft Avaya in de Verenigde Staten ‘Chapter 11 bankruptcy protection’ aangevraagd. Het is onduidelijk hoe de aanvraag van deze faillissement beschermingsconstructie zich ontwikkelt. Ook is het onbekend of de continuïteit van de … Lees verder
Maak een inspirerende boswandeling met Arjan en Bart
Hierbij nodigen wij jou van harte uit om een inspirerende boswandeling met Arjan Spruijt en Bart van der Wijst te maken door de Kaapse Bossen op Landgoed Zonheuvel. PlanMen is hier ook met zijn kantoor gevestigd. Waarom is het krijgen van energie … Lees verder
Vlog: 10 tips voor een goed werkende flexpool
Een goed werkende flexpool is niet vanzelfsprekend, terwijl dit wel vaak wordt gedacht. Want zo moeilijk kan het toch niet zijn? Een goed lopende flexpool is niet vanzelfsprekend, terwijl dit wel vaak wordt gedacht. Want zo moeilijk kan het … Lees verder
Service Excellence: nieuwe opleiding bij Beeckestijn Business School
Na een succesvolle introductie van de post-HBO opleiding Service Excellence biedt Beeckestijn Business School deze ook aan als verkorte variant. Een goede klantgerichte service is meer dan werken aan de ideale customer journey of het sturen op een … Lees verder
Overheid staat voor de taak de burger optimaal te bedienen
Het Nederlandse zorgstelsel staat al geruime tijd bovenaan de jaarlijkse Euro Health Consumer Index (EHCI). Het stelsel biedt Nederlanders toegang tot basisgezondheidszorg, gefinancierd door verzekeraars. Zorginstituut Nederland heeft een belangrijke … Lees verder
Een lot uit de loterij
Elke maand gaan we in gesprek met één van onze collega's over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan brand representatives en van … Lees verder
Een avond vol sterren bij de Star Awards
Webhelp vierde de inzet, betrokkenheid en gedrevenheid van medewerkers tijdens de Star Awards op 27 januari. Tijdens deze feestelijke avond werden prijzen uitgereikt aan medewerkers die zich enorm voor Webhelp hebben ingezet en een mooie prestatie en … Lees verder
Vanaf 14 feb: Compliancy webinars: Making sense of compliance
Iedere dinsdag om 11:00 uur (10:00 GMT) van 14 feb tot 14 mrt Bent u net als vele organisaties, onzeker over compliancy, de implicaties van GDPR, de doelstellingen van MiFID II en wet- en regelgeving rond kwetsbare klanten? Bekijk deze … Lees verder
Internet of Things vraagt om cloudgebaseerde customer service
Het internet of things: goed voor 50 tot 100 miljard connected apparaten in 2020. Is dat realistisch? En wat is de impact van het internet of things op customer service? Om meteen de hype maar te bevestigen: “Het internet of things (IoT) heeft … Lees verder
Big Data: Start now, not tomorrow!
Big Data behoort tot de top 10 trends en ontwikkelingen voor klantinteractie 2017-2020. Er wordt veel over dit onderwerp gesproken, maar in de praktijk wordt Big Data nog door weinig organisaties gebracht. Veel mensen praten er over, weinig doen er … Lees verder