Gartner, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is voor het derde jaar op rij gepositioneerd als Challenger in het 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe.
Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Hiermee zijn organisaties op elk gewenst moment van de dag optimaal bereikbaar. Met het storm-platform kunnen organisaties door middel van één applicatie via meerdere kanalen communiceren met hun klanten (via telefoon, chat, sms, mail als ook online zoals Twitter). In Nederland heeft Content Guru klanten als Credit Agricole, Feenstra, Engie, MoneYou, Raet, G4S en nog vele anderen.
Martin Taylor, Global CMO van Content Guru
“In het Magic Quadrant van dit jaar komt Content Guru steeds dichterbij het kwadrant van de Leaders, wat ons inziens een fantastisch resultaat is. 2017 is ons sterkste jaar tot nu toe en we zullen opnieuw ongeveer 30% omzetgroei wereldwijd realiseren. De globale vraag naar CCaaS-oplossingen blijft toenemen en we zien kansen, niet alleen in West-Europa en Noord-Amerika, maar ook in de groeiende Asia-Pacific-markt.”
“Er is steeds meer behoefte om CRM-oplossingen en informatiebeheer te integreren in het contact center. We zien dan ook een veel grotere vraag van klanten voor complexe, end-to-end oplossingen. Door onze nieuwe CKS™ (Customer Knowledge System™) module aan het storm-platform toe te voegen, kunnen we aan die complexe behoeften voldoen. We kijken er naar uit om onze positie als wereldwijde leider in klantcontactoplossingen in 2018 te consolideren.”
Michael van den Brink, Country Manager van Content Guru Nederland
“We zijn uiteraard weer verheugd met deze nieuwe erkenning vanuit Gartner. Wij geloven dat het continu investeren in de ontwikkeling van onze technologie zijn vruchten afwerpt. De markt voor cloudtechnologie blijft uitbreiden, en daarmee komen meer kansen en uitdagingen voor bedrijven. Steeds meer bedrijven gaan over naar de cloud, dat is een goed teken, het maakt ze flexibeler en wendbaarder om hun klanten optimaal van dienst te zijn.”
Meer informatie
Voor vragen en of meer informatie kunt u contact opnemen met Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Nederland, via 088-5769289 of storm@contentguru.nl. Of kijk op www.stormklantcontact.com.
Gartner, Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe, Steve Blood, Drew Kraus, Simon Harrison, Daniel O’Connell, 18 October 2017
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.