Content Guru, leverancier van cloud contactcenter oplossingen, heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. De nieuwe functies, waaronder het delen van locaties, … Lees verder
Veranderingen op het gebied van Search
De opkomst van AI heeft een grote impact gehad op de wereld van zoekmarketing. Geautomatiseerde campagnes hebben het voor paid search specialisten moeilijker gemaakt om volledige controle te behouden over hun campagnes, kosten en resultaten. … Lees verder
Boost je team: Workforce Engagement Management in het contactcenter
Werken in een contactcenter kan een uitdagende taak zijn. Het beantwoorden van telefoontjes, e-mails en chatgesprekken, het uitvoeren van repetitieve taken, omgaan met klantfrustraties… En dit alles terwijl je een glimlach op je gezicht probeert te … Lees verder
Van waarde toevoegen naar waarde erkennen
In de huidige markt hebben klanten verschillende wensen en voorkeuren, maar ze zijn niet altijd bereid om voor alles waarde aan te hechten ook daadwerkelijk te betalen. Het begrijpen van de toegewezen waarde is daarom van cruciaal belang voor … Lees verder
9 manieren om ChatGPT te gebruiken in je contactcenter
Als je nog geen account hebt aangemaakt bij ChatGPT, dan wordt dat echt weleens tijd. ChatGPT is namelijk vreselijk handig in het contactcenter - en we leggen in deze blog uit waarom. Het runnen van een contactcenter in deze digitale tijden is … Lees verder
Digital Transformation Event CCMA Manager Of The Year 2023
In gesprek met CX en AI experts over de nieuwste trends in digitale transformatie en hoe je deze kunt toepassen op jouw klantenservice. Wat een heerlijke energie op het Digital Transformation Event van de CCMA. Met 90 CX professionals waaronder de 8 … Lees verder
De complexiteit van adverteren en digitale mediastrategieën
Ben jij al op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het complexe advertentielandschap? Tijdens de nieuwe podcast aflevering van Studio Beeckestijn neemt Paul Lempers, managing partner fma Digital & docent bij Beeckestijn je mee in de … Lees verder
AI en de impact op organisaties & klantcontact
"50% van AI onderzoekers gelooft dat er meer dan 10% kans is, dat de mensheid uitsterft door ons onvermogen AI te controleren." In de nieuwe podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle in gesprek met Jorn Bood, "Growth-focused AI … Lees verder
Boost je creativiteit: Leer je eigen creatief vermogen te ontwikkelen
Iedereen wordt geboren met een natuurlijke creatieve gave. Maar naarmate we opgroeien, lijkt die creativiteit langzaam te vervagen. En dat is een probleem in een wereld waar creatief denken een van de belangrijkste vaardigheden is voor de toekomst. … Lees verder
Zit jouw contactcenter op een dood spoor?
Maakt jouw organisatie nog gebruik van een on-premise klantcontactplatform? Dan heb je je vast weleens afgevraagd hoe toekomstbestendig dat nog is. Waarschijnlijk functioneert het nu nog min of meer naar wens, maar in hoeverre beweegt het mee met de … Lees verder