In de nieuwe podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle in gesprek met Robert Nieuwland, CEO van Smartphonehoesjes.nl. Onderwerpen die onder andere aan bod komen zijn hoe je klantcontact schaalbaar maakt zonder in te leveren op … Lees verder
Synergetische Successen: Meten en Verbinden in CX
Jouw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld tijdens een meeslepende clinic over de interactie tussen meetbaarheid en menselijkheid. Samen zullen we stilstaan bij de vraag: "Hoe behouden we onze menselijke benadering in een tijdperk waar … Lees verder
B2B Groei ontketenen met Account-Based Marketing
In de wereld van B2B-marketing zien we een toenemend gebruik van account-based marketingtechnieken om de prestaties op zowel het marketing- als verkoopvlak te verbeteren. Maar hoe ontwikkel je een doeltreffend account-based marketing- en salesplan? … Lees verder
10 x ChatGPT in het contactcenter
De wereld van klantenservice verandert razendsnel. Technologie is in toenemende mate de drijvende kracht achter efficiëntie, personalisatie en klanttevredenheid. Niets nieuws onder de zon, zul je zeggen. En dat klopt: we schreven er al over in veel … Lees verder
Leiderschap in Customer Experience; Daniëlle in gesprek met Ad Nederlof
Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Design Thinking: Transformeer Je Bedrijf
Ondanks de groeiende invloed van Design Thinking in commerciële organisaties, is het nog niet volledig ingeburgerd. In deze podcast van Studio Beeckestijn deelt Sabine Croes, docente bij Beeckestijn en partner bij Perspective, haar expertise over de … Lees verder
ABN AMRO’s Vooruitstrevende Aanpak in Digitale Marketing
Tijd voor een nieuwe aflevering van Studio Beeckestijn! En deze keer hebben we niet één, maar twee bijzondere gasten: Marèse Nijman en Marcelle van der Brusse. Onlangs zijn zij samen genomineerd als het Digital Marketing Professional Duo van 2022! … Lees verder
Nieuwe telefonie-oplossing voor Alfen
Met transformatorstations, energieopslagsystemen, laadpalen voor elektrische auto’s en een diversiteit aan andere producten en diensten, werkt Alfen aan het elektriciteitsnet van de toekomst: betrouwbaar, duurzaam en innovatief. Dit in-house … Lees verder
Zit jouw contactcenter op een dood spoor?
Maakt jouw organisatie nog gebruik van een on-premise klantcontactplatform? Dan heb je je vast weleens afgevraagd hoe toekomstbestendig dat nog is. Waarschijnlijk functioneert het nu nog min of meer naar wens, maar in hoeverre beweegt het mee met de … Lees verder
Zomer College van Arjan van Hessen over AI & ChatGPT
Terwijl wij op vakantie waren, gingen alle ontwikkelingen in de AI & Tech wereld onverminderd snel door! Kijk hieronder naar het Zomer College van Arjan van Hessen over generatieve AI in relatie tot CX. In minder dan 20 minuten helemaal … Lees verder