Als je nog geen account hebt aangemaakt bij ChatGPT, dan wordt dat echt weleens tijd. ChatGPT is namelijk vreselijk handig in het contactcenter - en we leggen in deze blog uit waarom. Het runnen van een contactcenter in deze digitale tijden is … Lees verder
Digital Transformation Event CCMA Manager Of The Year 2023
In gesprek met CX en AI experts over de nieuwste trends in digitale transformatie en hoe je deze kunt toepassen op jouw klantenservice. Wat een heerlijke energie op het Digital Transformation Event van de CCMA. Met 90 CX professionals waaronder de 8 … Lees verder
De complexiteit van adverteren en digitale mediastrategieën
Ben jij al op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het complexe advertentielandschap? Tijdens de nieuwe podcast aflevering van Studio Beeckestijn neemt Paul Lempers, managing partner fma Digital & docent bij Beeckestijn je mee in de … Lees verder
AI en de impact op organisaties & klantcontact
"50% van AI onderzoekers gelooft dat er meer dan 10% kans is, dat de mensheid uitsterft door ons onvermogen AI te controleren." In de nieuwe podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle in gesprek met Jorn Bood, "Growth-focused AI … Lees verder
Boost je creativiteit: Leer je eigen creatief vermogen te ontwikkelen
Iedereen wordt geboren met een natuurlijke creatieve gave. Maar naarmate we opgroeien, lijkt die creativiteit langzaam te vervagen. En dat is een probleem in een wereld waar creatief denken een van de belangrijkste vaardigheden is voor de toekomst. … Lees verder
Zit jouw contactcenter op een dood spoor?
Maakt jouw organisatie nog gebruik van een on-premise klantcontactplatform? Dan heb je je vast weleens afgevraagd hoe toekomstbestendig dat nog is. Waarschijnlijk functioneert het nu nog min of meer naar wens, maar in hoeverre beweegt het mee met de … Lees verder
Jumbo & VANAD Engage; een sterke DNA match!
Eind 2021 zijn we een partnerschip aangegaan met Jumbo. De hoogste tijd om eens bij te praten over deze samenwerking. We vroegen het Gijs van Laarhoven, Service Delivery Manager van het Jumbo Service Center. Om maar met de deur in huis te vallen… … Lees verder
Ontdek hoe je jouw marketing futureproof maakt
Hoe kun je een sterke marketingstrategie en -organisatie opbouwen die flexibel genoeg is om zich aan te passen aan de snelle en ingrijpende veranderingen in de omgeving? Hoe kun je ontsnappen aan de obsessie met oppervlakkige en vluchtige aspecten … Lees verder
Hoe waardevol is leiderschap in klantcontact en klantbeleving?
In de nieuwe aflevering van de podcast Leiderschap in Customer Experience gaat Daniëlle Morf, Chief Value Officer, in gesprek met Elske Doets, DGA van Doets Reizen. Diversiteit en inclusie en duurzame inzetbaarheid zijn o.a. de onderwerpen die aan … Lees verder
Van ‘big data’ naar klantinformatie die het verschil maakt
Contactcenters beschikken over een ware goudmijn aan klant- en interactiegegevens. Opgenomen gesprekken, transcripties van chatinteracties, e-mails, sociale media enzovoorts. Big data dus. Ontzettend waardevol, maar alleen als je er ook daadwerkelijk … Lees verder