Leiderschap in Customer Experience een twee wekelijkse podcast waarin Daniëlle Morf, Chief Value Officer van VANAD Engage in gesprek gaat met leiders van buiten en binnen Engage over leiderschap, customer experience en de combinatie van die … Lees verder
Design Thinking: Transformeer Je Bedrijf
Ondanks de groeiende invloed van Design Thinking in commerciële organisaties, is het nog niet volledig ingeburgerd. In deze podcast van Studio Beeckestijn deelt Sabine Croes, docente bij Beeckestijn en partner bij Perspective, haar expertise over de … Lees verder
ABN AMRO’s Vooruitstrevende Aanpak in Digitale Marketing
Tijd voor een nieuwe aflevering van Studio Beeckestijn! En deze keer hebben we niet één, maar twee bijzondere gasten: Marèse Nijman en Marcelle van der Brusse. Onlangs zijn zij samen genomineerd als het Digital Marketing Professional Duo van 2022! … Lees verder
Nieuwe telefonie-oplossing voor Alfen
Met transformatorstations, energieopslagsystemen, laadpalen voor elektrische auto’s en een diversiteit aan andere producten en diensten, werkt Alfen aan het elektriciteitsnet van de toekomst: betrouwbaar, duurzaam en innovatief. Dit in-house … Lees verder
Zit jouw contactcenter op een dood spoor?
Maakt jouw organisatie nog gebruik van een on-premise klantcontactplatform? Dan heb je je vast weleens afgevraagd hoe toekomstbestendig dat nog is. Waarschijnlijk functioneert het nu nog min of meer naar wens, maar in hoeverre beweegt het mee met de … Lees verder
Zomer College van Arjan van Hessen over AI & ChatGPT
Terwijl wij op vakantie waren, gingen alle ontwikkelingen in de AI & Tech wereld onverminderd snel door! Kijk hieronder naar het Zomer College van Arjan van Hessen over generatieve AI in relatie tot CX. In minder dan 20 minuten helemaal … Lees verder
Benodigde Marketing & CX Bekwaamheden voor Jouw Succes
Binnen talloze bedrijven en organisaties groeit de relevantie van marketing en het managen van klantbeleving binnen diverse bedrijven en organisaties. Het korps van managers en specialisten werkzaam in het marketing en CX werkveld breidt snel uit. … Lees verder
Ontdek de Wereld van Digitale Toegankelijkheid en Jouw Rol Daarin
Organisaties zetten steeds meer in op Digitale Toegankelijkheid, ook wel bekend als Accessibility. Ze erkennen niet alleen de noodzaak van naleving van wettelijke verplichtingen, maar zien ook de meerwaarde en voordelen van een organisatie die … Lees verder
Content Guru breidt uit in Portugal
Content Guru, Europa's toonaangevende leverancier van cloud contact centrer en customer experience (CX) services, heeft deze zomer een nieuwe ontwikkelhub geopend in Porto, Portugal. De uitbreiding komt voort uit de toename van het aantal klanten … Lees verder
Onderzoek: slechts 8% van consumenten gebruikt chatbot
In een tijdperk waarin technologische vooruitgang en AI een sterke opmars maken, zou je denken dat chatbots een onmisbaar onderdeel zijn geworden van klantenservice. Een recent onderzoek van Gartner werpt echter een ander licht op deze … Lees verder